Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Månteorin, vad är det? Låter intressant!
Jag tycker vita hästar är det vackraste som finns, men jävlaremej vilket jobb det är att hålla dem vita! Så jag är lite kluven där, skimmelägare som jag är! Veet ju att allt skit syns!
Dock struntar jag i färg denna gång, jag vill bara ha en kopia av mamman, envisas hon med att leverera en skimmel är det ok denna gång!
före dräktighet:
dräktig med 5 v till fölning.
Vad var detta för ras? Att de växer 10 cm mellan 3-5 år har jag aldrig varit med om. Kallbloden brukar ju dock vara sena.
Ett ägg som är befruktat (sto som är seminerat) på en dag på väg MOT fullmåne ska ha stoföl, på väg FRÅN fullmåne = hingstföl. Intressant att se om det stämmer!
Hmm, jag har funderat en del på det där. Det var fullmåne den 3:e juli och 31:a, hon seminerades den 17 alltså precis mitt emellan. Vad blir det då, inget kön alls eller en hermafrodit?
Hmm, jag har funderat en del på det där. Det var fullmåne den 3:e juli och 31:a, hon seminerades den 17 alltså precis mitt emellan. Vad blir det då, inget kön alls eller en hermafrodit?
Min betäcktes 19 och 21 augusti. Den 21 var det fullmåne. Om jag räknar med att ägget inte befruktas direkt så borde det skett precis när det var fullmåne så vad blir det då?