Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag (och tyvärr alla andra med) tror att det är en hingst därinne, en stor fuxhingst utan tecken på huvudet och två halvstrumpor bak om jag får gissa.
Eftersom att både stoet och hingsten är fuxar så vet jag att det är en fux om inte seminstationen har gjort fel.
Det jag vill ha är ett mörkt fuxsto med stor stjärn och en pussfläck på mulen med fyra vita kotor (är inte så förtjust i höga tecken)
Jag kommer absolut inte bli ledsen vad det än blir men ett sto vore önskvärt så att jag kan föra stoet vidare.
Jag vet också att jag får fux Troligen ljus som mamma (mer guldig än röd) eller mörk som pappa. I övrigt hoppas jag på samma som dig ungefär! Kan tänka mig högre tecken och en bläs. Men lär troligen hamna på rätt lite vitt då både pappa och mamma har ont om varan.
men allra mest hoppas jag på ett sto
Men tänk om den får Apples fina skimmelfärg
Verlin, ja värst är nog tre ojämna eller hackiga. Riktigt höga kan jag tycka är charmigt men nåt mer än en liten vit bakkota kunde vara kul..
mest nyfiken på vilken fuxfärg det blir.. brukar ta ett par år att visa sig.
och storleken, räka eller brontosaurus?
man får säga till dem att fölet är MÖRKT!! om man ska få in det i passet.
jag och Charlottee står i ett fuxstall och har tio nyanser av fux.
även charlottees bruna sto får fuxar trots brun pappa så vi är vana vid
fuxfärgade ungar. Man ser på dem om de blir mörka, frågan är bara hur mörka.
Vissa, som charlottees 11a var tydligt mörk som föl men vi hade ett briarsto som inte mörknade förräns vid 2-3 års åldern. Nu som vuxen är hon supermörkpå vintrarna, hade man aldrig kunnat tro om henne som föl.
Men tänk om den får Apples fina skimmelfärg