Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, finns det virtuella drakar i stil med datorvirus?! :confused:

Jag fick precis ett mail om att "Ditt konto är upphängd" :cautious: och att "ogiltiga inloggningsförsök till ditt kono online".

För att åtgärda det hela: " Vi behöver dig att uppdatera din kontoinformation för din din
Internetbank ska återaktiveras vänligen uppdatera dina faktureringsuppgifter idag"

Något spök är det iaf, jag röstar på illvilliga virtuella hackerdrakar från Nordkorea! :up:

Alltså, finns det virtuella drakar i stil med datorvirus?! :confused:

Jag fick precis ett mail om att "Ditt konto är upphängd" :cautious: och att "ogiltiga inloggningsförsök till ditt kono online".

För att åtgärda det hela: " Vi behöver dig att uppdatera din kontoinformation för din din
Internetbank ska återaktiveras vänligen uppdatera dina faktureringsuppgifter idag"

Något spök är det iaf, jag röstar på illvilliga virtuella hackerdrakar från Nordkorea! :up:
Det är nog inte drakar, snarare svartalfer. :nailbiting:

Jag kommer kanske få ett samtal från en rekryterare i morgon ... :nailbiting: Om en tjänst jag sökte för drygt två månader sedan, gnölade lite för en kompis över autosvaret när jag skickade in ansökan och nu har han i sin tur jagat den "ansvarige"! Det var ju inte riktigt så jag ville bli kontaktad, att jag beklagat mig för en kompis som surnade till och piskat på dem lite. Jag vill ju bli kontaktad för att de inser att de inte kan leva utan mig, inte för att jag var gnällig. :o

En annan tjänst jag sökte igår hade ett jättetrevligt autosvar, ett som jag skickade till vännen som ett exempel på hur ett företag får en sökande positivt inställd även om man inte går vidare, istället för ett halvtrist "vi hör av oss om det är aktuellt." :meh:

Vi har tydligen ett odjur i sjön hos oss :nailbiting:
Var nere med min svarte häst som bestämt påstod det och att det fanns ögonvittnen! O_o Bildbevis också, men jag tror bestämt den bilden var Paint-shoppad. Vi blev ganska oense om saken ett tag. Men vattenlinjen är högre nu än i höstas, det var tydligen bevis på att odjuret växt.
Får sätta mig med kameran, kanske kan ge turistnäringen i området en skjuts? :D :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 689
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
9 238
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar