stjarnhimmel
Trådstartare
Stjarnhimmel ledsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stjarnhimmel ledsen
Kramar om @stjarnhimmelStjarnhimmel ledsen
*kramar om*Stjarnhimmel ledsen
Kram, kram, kram.Stjarnhimmel ledsen
Meeeen - skickar kram! Kram!!Stjarnhimmel ledsen
TACK alla..
Idag är det lite lättare... Men det kommer liksom över en ibland... Att se någon nära bli mer och mer ett kolli och försvinna mer och mer.
Nu ska jag tänka på att jag ska rida i helgen.
Du har ju alltid PM:et jag skickade
*stor kram*
Jag trodde hela grejen med ankare var att de skulle BROMSA bakifrån, inte hjälpa till att ACCELERERA framifrån? Eller har jag helt missförstått?Kan man inte använda sagda prickikorv som ankare?!
Jag trodde hela grejen med ankare var att de skulle BROMSA bakifrån, inte hjälpa till att ACCELERERA framifrån? Eller har jag helt missförstått?
@stjarnhimmel Stor kram från mig och prickarna
Det är nog inte drakar, snarare svartalfer.Alltså, finns det virtuella drakar i stil med datorvirus?!
Jag fick precis ett mail om att "Ditt konto är upphängd" och att "ogiltiga inloggningsförsök till ditt kono online".
För att åtgärda det hela: " Vi behöver dig att uppdatera din kontoinformation för din din
Internetbank ska återaktiveras vänligen uppdatera dina faktureringsuppgifter idag"
Något spök är det iaf, jag röstar på illvilliga virtuella hackerdrakar från Nordkorea!
Exakt! Drakar skulle aldrig kunna göra en sån sak - och då menar jag att dom verkligen inte KAN göra en sån sak...Det är nog inte drakar, snarare svartalfer.