Sexar loss?! Inte med mig hoppas jag och inte i min pool heller.Nä pandor sover typ 22 timmar om dygnet. Äter, sexar loss och badar i pool resterande tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sexar loss?! Inte med mig hoppas jag och inte i min pool heller.Nä pandor sover typ 22 timmar om dygnet. Äter, sexar loss och badar i pool resterande tid.
Sexar loss?! Inte med mig hoppas jag och inte i min pool heller.
Ja, det låter lite jobbigt men ännu mer klor i vattnet.Nä undvik pandasex. Speciellt i pool.
Det låter trevligt, jag läser och skriver om kalla kriget, palestina konflikten och andra små trevliga händelser i spåren av andra världskriget... Rätt deprimerande för att vara helt ärlig...Jag är mer än salongsberusad... underbart. Jag bröt sista hålet idag och enligt vår tradition super man loss de som varit inblandade i borrningen när sista hålet är klart (inga utbölingar, bara de som varit med). Jag fixade givetvis maten, killarna drickat och med tanke på vilken skitdag det var innan (chefen inte glad, den lokala dokusåpan med idioter etc) så är jag nöjd och avslappnad nu.
Jag tar helt enkelt sovmorgon imorgon
Plus att jag älskar givetvis min egen privata borrare mest men jag älskar min borrkillar som är här nu också, de har levererat klockrent.
Kan vi någonsinn prata förmycket om Alucard och Spike?Jag tror vi touchade ämnet litegrann i en tidigare tråd, eller iaf jag och @Wingates kom in på det iom vårt fangirl-flämtande över anime-vampyren Alucard. Och jag tror Spike från Buffy har nämnts också (men det kan ha varit i "Ligga med"-tråden...)
Svar JAKan vi någonsinn prata förmycket om Alucard och Spike?
Svar JA
Vad härligt!JA!!!!
Jag har hittat en liten gård som har turridning och ridlektioner i liten skala. De har bla nordisar och någon fjording och hade en viktgräns på 110 kg! Så då kan jag börja där och rida där ngt halvår innan jag köper en egen!
Fast inte Spike
NääääverKan vi någonsinn prata förmycket om Alucard och Spike?
Svar NEJSvar JA
Hon har ingen het, brittisk accent eller cynisk världsbild så nej...Fast, nu är det ju bara så att Willow är sååååå mycket snyggare och bättre att drömma om
Sluta försöka vara hipster!Svar JA
Nu har jag äntligen skickat in mitt sista uppdrag i historia! På måndag är det muntlig examination, sen drar engelska igång. Jag antar att jag får börja stav engelska lite bättre än i den här tråden...
Engelska 6, nackdelen när man tror att man ska jobba med hästar resten av livet när man går på gymnasiet... Så nu håller jag på och läser upp så jag får högskolebehörighet! Men det är kul, jag trodde inte att det skulle vara så kul som det faktiskt är!Vilken nivå på engelska är det du ska läsa?
Engelska 6, nackdelen när man tror att man ska jobba med hästar resten av livet när man går på gymnasiet... Så nu håller jag på och läser upp så jag får högskolebehörighet! Men det är kul, jag trodde inte att det skulle vara så kul som det faktiskt är!
Precis! Jag har däremot ett käckt betyg i mikrobiologi från gymnasiet... Jag har börjat bläddra lite i böckerna och det ser inte ut att vara allt för svårt, svåraste blir nog att bestämma sig för vilken roman jag ska läsa... Att försöka hålla sig till en liksom...Är inte det den som motsvarar Engelska B?
Jo, det är ju nackdelen, jag hade ju chansen att läsa mer naturvetenskapligt - men det gjorde jag ju inte då
Det är kul att plugga
(kanske borde ta tag i mitt dåliga samvete och faktiskt göra provet för engelskaB... Men då måste jag nog fräscha upp mig först...)