Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är mer än salongsberusad... underbart. Jag bröt sista hålet idag och enligt vår tradition super man loss de som varit inblandade i borrningen när sista hålet är klart (inga utbölingar, bara de som varit med). Jag fixade givetvis maten, killarna drickat och med tanke på vilken skitdag det var innan (chefen inte glad, den lokala dokusåpan med idioter etc) så är jag nöjd och avslappnad nu.

Jag tar helt enkelt sovmorgon imorgon ;) :D

Plus att jag älskar givetvis min egen privata borrare mest men jag älskar min borrkillar som är här nu också, de har levererat klockrent.

Jag är mer än salongsberusad... underbart. Jag bröt sista hålet idag och enligt vår tradition super man loss de som varit inblandade i borrningen när sista hålet är klart (inga utbölingar, bara de som varit med). Jag fixade givetvis maten, killarna drickat och med tanke på vilken skitdag det var innan (chefen inte glad, den lokala dokusåpan med idioter etc) så är jag nöjd och avslappnad nu.

Jag tar helt enkelt sovmorgon imorgon ;) :D

Plus att jag älskar givetvis min egen privata borrare mest men jag älskar min borrkillar som är här nu också, de har levererat klockrent.
Det låter trevligt, jag läser och skriver om kalla kriget, palestina konflikten och andra små trevliga händelser i spåren av andra världskriget... Rätt deprimerande för att vara helt ärlig... :D

Själv somnade jag i soffan vid tio och vaknade nu.
Underbart att somna, jobbigt att vakna och gå upp helt kall. Händer varje kväll att jag somnar i soffan.
Problemet-för skön soffa

Engelska 6, nackdelen när man tror att man ska jobba med hästar resten av livet när man går på gymnasiet... ;) Så nu håller jag på och läser upp så jag får högskolebehörighet! :D Men det är kul, jag trodde inte att det skulle vara så kul som det faktiskt är! :D

Är inte det den som motsvarar Engelska B?

Jo, det är ju nackdelen, jag hade ju chansen att läsa mer naturvetenskapligt - men det gjorde jag ju inte då :p

Det är kul att plugga :D
(kanske borde ta tag i mitt dåliga samvete och faktiskt göra provet för engelskaB... :angel: Men då måste jag nog fräscha upp mig först...)

Är inte det den som motsvarar Engelska B?

Jo, det är ju nackdelen, jag hade ju chansen att läsa mer naturvetenskapligt - men det gjorde jag ju inte då :p

Det är kul att plugga :D
(kanske borde ta tag i mitt dåliga samvete och faktiskt göra provet för engelskaB... :angel: Men då måste jag nog fräscha upp mig först...)
Precis! :D Jag har däremot ett käckt betyg i mikrobiologi från gymnasiet... :D Jag har börjat bläddra lite i böckerna och det ser inte ut att vara allt för svårt, svåraste blir nog att bestämma sig för vilken roman jag ska läsa... Att försöka hålla sig till en liksom... :D

Jag hade tänkt att bara slappa idag, barnen är utlånade, maken skulle åka bort men så hörde en gammal klasskompis av sig och undra om jag bjöd på den där utlovade koppen kaffe så nu måste jag städa lite... :D Men det ska bli hur kul som helst, jag har inte träffat henne sen gymnasiet även om jag har följt henne på FB de sista åren. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 015
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCV