Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Genma Saotome i pandaform från Ranma 1/2

ranma_panda_guy.jpg

:cry: Jag hade hoppats att det skulle gå att få tag på reservdelar till mitt växthus så att det skulle gå att laga men tillverkningen hade upphört och det finns inga reservdelar att få tag på... Så nu hänger det på om maken är tillräckligt händig för att kunna laga det, och har tiden... :crazy: Nåja jag har inte sått några tomater i år eftersom jag hade planerat att köpa plantor istället...

Kramar om, den som jag fick ett utbrott på förra veckan törs inte prata med mig just nu... :angel:

Tack :love:

Jag kommer inte att få något utbrott, jag är totalt iskall. Denne person ska aldrig jobba för oss igen om jag har något att säga till om (vilket jag faktiskt har vid det här laget). Den skjuter sig själv i foten hela tiden så det är bara att titta på utan att säga något.

Det betyder ju inte att jag tycker det är ok (därav ovanstående inlägg). Jag anser att har man tagit på sig ett jobb ser man till att utföra det hur sur man än är på vissa saker.

De jag får utbrott på har en tendens att undvika mig också fast jag har aldrig haft ett riktigt utbrott när jag jobbar :p det vore för farligt plus att med åren har jag lärt mig att kontrollera mig. Jag gillar dessutom inte mig själv vid ett riktigt vansinnesutbrott, det är för mycket.

:cry: Jag hade hoppats att det skulle gå att få tag på reservdelar till mitt växthus så att det skulle gå att laga men tillverkningen hade upphört och det finns inga reservdelar att få tag på... Så nu hänger det på om maken är tillräckligt händig för att kunna laga det, och har tiden... :crazy: Nåja jag har inte sått några tomater i år eftersom jag hade planerat att köpa plantor istället...

Klart han kan, bara jaga ut honom och svetsa! Kanske MED svetsen dock :devil: :D

Jag har börjat fundera på sommaren.. och jag har inget planerat alls...
Så jag täntke att jag kanske kan åka på ridläger eller helst av allt- något ställe där man typ kan rida långa långritter på några dagar och typ övernatta i stugor eller tält...
någon som känner till ngt sådant? måste ju typ vara med nordisar eller nåt då så de orkar bära mig.. (som vi har pratat om tidigare...?
Gärna på ngt ställe med fin natur..

Jag har vörjat söka på nätet men inte hittat ännu.

Så jag täntke att jag kanske kan åka på ridläger eller helst av allt- något ställe där man typ kan rida långa långritter på några dagar och typ övernatta i stugor eller tält...
någon som känner till ngt sådant? måste ju typ vara med nordisar eller nåt då så de orkar bära mig.. (som vi har pratat om tidigare...?

Uppåt jämtland har jag för mig att jag hittade något ställe med typ långritt på nordisar, men vad det hette... :crazy: Men googla lite du så dyker det antagligen upp! :D Jämtland är åtminstone väldigt vackert! :love:

Tips!
http://www.aventyrssport.com/event.php?show=1243
Jag har inte ridit själv i Idre, men åkt släde efter någon av deras nordisar :up:.

Annars kan du få komma på helt gratis arbetsläger hos mig. :D
Jag kan rent av slänga in lite körning med shettis och vagn, annars är gräsklippning alldeles utmärkt motion, det tar bara ca 3,5 timme när man fått upp flåset och efteråt kan man svalka sig i poolen. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 015
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCV