Snurrfian
Moderator
Det undrar jag med!Instämmer Vad gör dina drakar och enhörningar egentligen som inte håller efter dem?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det undrar jag med!Instämmer Vad gör dina drakar och enhörningar egentligen som inte håller efter dem?!
Moahahaha säger jag då - försök ni bara...Man kan väl träna drakarna? Städa bilen? Jaga råttor?
Moahahaha säger jag då - försök ni bara...
Min gamle Einar han jagar inte ens damm-råttorna...
Moahahaha säger jag då - försök ni bara...
Min gamle Einar han jagar inte ens damm-råttorna...
Och du tillåter det? Nån nytta får han väl göra ändå.
Men det går ju inte... han är alldeles för gammal för att säljas (och det har jag förstått att man dumpar inte över ansvaret för gamla drakars väl och ve på någon annan ) och då återstår ju bara avlivningDumpa är nog dagens svar.
Fan också... Hur skickar man bäst (och billigast) två bomsadlar? Har äntligen, efter över två år, fått sålt bägge men nu måste jag lösa frakten av dem
Det är ok att bli ledsen även om man är glad att det inte blev värre. KramHar fö gjort ett inköp till min uppdragsgivare idag utan att ha fått definitivt ok från chefen på 50 000 inkl moms
Jag har mao hittat en bil för att ersätta den jag kvaddade. Chefen var ok med det hela Det var en till som hade ringt på den efter jag provkört och den är så perfekt den kan bli så jag ville inte chansa. Alla de andra som jag tittat på har varit för långt bort el rostiga som f-n (eller båda).
Har fortfarande märken efter krutet i ansiktet går att sminka över och kommer säkert att blir bra men blir lite ledsen när jag ser det.
Vi håller bara på och testar om vi kan göra samma sak! Jag tror att @Pegasus63 har mest problem faktiskt!Tog jag död på tråden nu? Ingen som ville fortsätta prata efter mitt avslöjande?
Eller brist på humor. Kortfattat? Hur långt är ett snöre?Vi håller bara på och testar om vi kan göra samma sak! Jag tror att @Pegasus63 har mest problem faktiskt!
Jag håller på och slutspurtar med min historia, "beskriv kortfattat bakgrunden till palestinakonflikten" jag tror att min lärare har humor...
Typ... Jag frågade hur långt tillbaka jag skulle gå och fick till svar "så långt som det är lämpligt"...Eller brist på humor. Kortfattat? Hur långt är ett snöre?
OOOps. Stackars växthuset.Det är lite väl spännande här hemma i stormen..
Jag står på våran altan och fotar...