Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fö gjort ett inköp till min uppdragsgivare idag utan att ha fått definitivt ok från chefen på 50 000 inkl moms :p

Jag har mao hittat en bil för att ersätta den jag kvaddade. Chefen var ok med det hela :D Det var en till som hade ringt på den efter jag provkört och den är så perfekt den kan bli så jag ville inte chansa. Alla de andra som jag tittat på har varit för långt bort el rostiga som f-n (eller båda).

Har fortfarande märken efter krutet i ansiktet :( går att sminka över och kommer säkert att blir bra men blir lite ledsen när jag ser det.

Fan också... Hur skickar man bäst (och billigast) två bomsadlar? Har äntligen, efter över två år, fått sålt bägge men nu måste jag lösa frakten av dem :cautious:

Har fö gjort ett inköp till min uppdragsgivare idag utan att ha fått definitivt ok från chefen på 50 000 inkl moms :p

Jag har mao hittat en bil för att ersätta den jag kvaddade. Chefen var ok med det hela :D Det var en till som hade ringt på den efter jag provkört och den är så perfekt den kan bli så jag ville inte chansa. Alla de andra som jag tittat på har varit för långt bort el rostiga som f-n (eller båda).

Har fortfarande märken efter krutet i ansiktet :( går att sminka över och kommer säkert att blir bra men blir lite ledsen när jag ser det.
Det är ok att bli ledsen även om man är glad att det inte blev värre. Kram :love:

Idag hade jag en intressant upplevelse. Jag kör bil och känner att en röd vän är på gång. Oplanerat. Så jag stannar bilen på en tom avlägsen parkering. Ner med byxorna in med tampong. :o
Ibland har man tur.. Det finns en tampong kvar i förpackningen.:banana: Kunde ha blivit pinsamt då folk kom förbi men de tittade åt andra håll.

Det är lite väl spännande här hemma i stormen..
hornet_av_vaxthuset_54fef3eaddf2b35b6da92401.png

Jag står på våran altan och fotar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
8 985
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar