Tack. Hysteriskt söta bilder fö, jag älskar minions!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Hysteriskt söta bilder fö, jag älskar minions!
Vi har två bilar med den smittan!Inte min heller. Nåt smittsamt?
Nu när jag tänker efter så har inte våran städat sig själv den senaste tiden heller (läs sen vi köpte den), undrar om det kan vara det som gör att huset och vägrar städa sig själv? Jag har väntat och väntat att huset ska göra ett ryck men icke så nu blev jag tvungen innan dammråttorna blev så stora att jag inte klarade av dem med dammsugaren längre...Inte min heller. Nåt smittsamt?
FUSK!!!Jag har bett dottern hjälpa mig vid de få tillfällen det har varit nödvändigt de sista åren, hon gör ett bra jobb!
Nu när jag tänker efter så har inte våran städat sig själv den senaste tiden heller (läs sen vi köpte den), undrar om det kan vara det som gör att huset och vägrar städa sig själv? Jag har väntat och väntat att huset ska göra ett ryck men icke så nu blev jag tvungen innan dammråttorna blev så stora att jag inte klarade av dem med dammsugaren längre...
Jag sällar mig till gänget, inte blir det mindre ostädat med leran ute och en hund som helst springer omkring i den.Min lägenhet och bil är nogs läkt med era, ingen antydning till att vilja städa sig själva de 14 dagar jag är borta i Norge. Funderar på reklamation jag med...
Jag sällar mig till gänget, inte blir det mindre ostädat med leran ute och en hund som helst springer omkring i den.
Städa bort leran? Hur då?Meeeehn. Städa bort leran då, eller lär fyrbeningen att torka av tassarna när "det" kommer in...
Städa bort leran? Hur då?
Torka tassarna får hundskrället börja med när golvet har skurat sig, nu gör det varken till eller från känns det som.
Men leran som redan är här då? Hur får jag den att flytta på sig? Jag har inte bjudit hit den, den har kommit hit iaf och inte verkar den förstå svenska heller när jag säger åt den att försvinna!Sätt upp skyltar vid tomtgränsen, "Lera inget tillträde" så ordnar det sig nog.
Golv är några riktigt skitiga jäklar, nästan omöjligt att få dem att tvätta sig...
Men leran som redan är här då? Hur får jag den att flytta på sig? Jag har inte bjudit hit den, den har kommit hit iaf och inte verkar den förstå svenska heller när jag säger åt den att försvinna!
Men leran som redan är här då? Hur får jag den att flytta på sig? Jag har inte bjudit hit den, den har kommit hit iaf och inte verkar den förstå svenska heller när jag säger åt den att försvinna!
Hur fixar jag det numret? Den vägrar ju både att göra som jag säger och att svara. @Pegasus63 sägerju att det bara pratar leriska, vet inte om det är detsamma som klingonska men inget av det är något jag behärskar.Fixa personnummer (lernummer?) på den och ring Kronofogden för avhysning
Jag har nästan så...Helst skulle jag om jag hade häst vilja ha en vanlig bil och en B- kortslastbil men de är ju svindyra även som begagnade.
Hur tänker ni?
Mina bilar har aldrig luktat häst annat än om jag haft skitiga täcken till tvätt. Mina hästar åker inte med i bilen.Nu måste jag fråga en sak angående bilar. Dock inga som städar sig själv.
Hur tänker folk kr g det om man har häst? Dvs kanske tänker man att man vill ha en rejäl bil som kan dra hästtransport. Men- om man använder bilen till det så blir det ju en "hästbil"dvs luktar häst och smuts överallt. Eller så ska man då ha en bil till andra ärenden och sen en hästbil och sen transport. Helst skulle jag om jag hade häst vilja ha en vanlig bil och en B- kortslastbil men de är ju svindyra även som begagnade.
Hur tänker ni?
Du var ju jättefin ju. Men jag har blivit yrkesskadad och reagerade på bristen på knäppt hakrem... Påminn mig f ö om att utsätta mig själv för att visa er bilden som togs på mig (med knäppt hakrem)Artikeln var givetvis premiummaterial Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig...
Jag behöver banta och fan vilken tur att jag smetade på lite smink
Give it to me, baby, ah-hah ah-hahJag har tänkt på vad som är bästa bilen till hästmänniskor. Det är en bil som aldrig blir smutsig. Eller behöver städas. Trots att man slänger in hundar och barn.
Samt en bil som kan dra hur mkt som helst trots att den är liten och billig