Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack. Hysteriskt söta bilder fö, jag älskar minions! :love:

5032-1425729754-b5d81dc8d3bcd85adf1a8fe514182315.jpg

Inte min heller. Nåt smittsamt?
Nu när jag tänker efter så har inte våran städat sig själv den senaste tiden heller (läs sen vi köpte den), undrar om det kan vara det som gör att huset och vägrar städa sig själv? :nailbiting: Jag har väntat och väntat att huset ska göra ett ryck men icke så nu blev jag tvungen innan dammråttorna blev så stora att jag inte klarade av dem med dammsugaren längre... :cautious:

Nu när jag tänker efter så har inte våran städat sig själv den senaste tiden heller (läs sen vi köpte den), undrar om det kan vara det som gör att huset och vägrar städa sig själv? :nailbiting: Jag har väntat och väntat att huset ska göra ett ryck men icke så nu blev jag tvungen innan dammråttorna blev så stora att jag inte klarade av dem med dammsugaren längre... :cautious:

Min lägenhet och bil är nogs släkt med era, ingen antydning till att vilja städa sig själva de 14 dagar jag är borta i Norge. Funderar på reklamation jag med...

Sätt upp skyltar vid tomtgränsen, "Lera inget tillträde" så ordnar det sig nog.

Golv är några riktigt skitiga jäklar, nästan omöjligt att få dem att tvätta sig...
Men leran som redan är här då? Hur får jag den att flytta på sig? Jag har inte bjudit hit den, den har kommit hit iaf och inte verkar den förstå svenska heller när jag säger åt den att försvinna! :rage:

Men leran som redan är här då? Hur får jag den att flytta på sig? Jag har inte bjudit hit den, den har kommit hit iaf och inte verkar den förstå svenska heller när jag säger åt den att försvinna! :rage:

Är ju klart att den inte förstår svenska, finns ju inga kurser som heter svenska för invaderare... Du måste ju prata leriska med den förstår du väl... tar några veckor att lära sig men sedan flyter det bara på:D

Nu måste jag fråga en sak angående bilar. Dock inga som städar sig själv.
Hur tänker folk kr g det om man har häst? Dvs kanske tänker man att man vill ha en rejäl bil som kan dra hästtransport. Men- om man använder bilen till det så blir det ju en "hästbil"dvs luktar häst och smuts överallt. Eller så ska man då ha en bil till andra ärenden och sen en hästbil och sen transport. Helst skulle jag om jag hade häst vilja ha en vanlig bil och en B- kortslastbil men de är ju svindyra även som begagnade.
Hur tänker ni?

Nu måste jag fråga en sak angående bilar. Dock inga som städar sig själv.
Hur tänker folk kr g det om man har häst? Dvs kanske tänker man att man vill ha en rejäl bil som kan dra hästtransport. Men- om man använder bilen till det så blir det ju en "hästbil"dvs luktar häst och smuts överallt. Eller så ska man då ha en bil till andra ärenden och sen en hästbil och sen transport. Helst skulle jag om jag hade häst vilja ha en vanlig bil och en B- kortslastbil men de är ju svindyra även som begagnade.
Hur tänker ni?
Mina bilar har aldrig luktat häst annat än om jag haft skitiga täcken till tvätt. Mina hästar åker inte med i bilen. :D

Artikeln var givetvis premiummaterial :meh: Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig... :nailbiting:

Jag behöver banta :yuck: och fan vilken tur att jag smetade på lite smink O_o
Du var ju jättefin ju. Men jag har blivit yrkesskadad och reagerade på bristen på knäppt hakrem... Påminn mig f ö om att utsätta mig själv för att visa er bilden som togs på mig (med knäppt hakrem)

Jag har tänkt på vad som är bästa bilen till hästmänniskor. Det är en bil som aldrig blir smutsig. Eller behöver städas. Trots att man slänger in hundar och barn.
Samt en bil som kan dra hur mkt som helst trots att den är liten och billig
Give it to me, baby, ah-hah ah-hah

Jag måste byta bil. Fick just reda på att min vill ha ny kamrem och vattenpump... Samt två xenon-lampor... Och service...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
8 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• "Säljer inte till sällskap"
  • Katt ivägskrämd
  • Valp 2024

Hästrelaterat