Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barrträdet har tappat koncepterna helt och "fallen off the deep end". Hon har gått och köpt skidor... Och åkt på dem!!! Nästan hela kanske 1 km (kändes som en mil men det vet jag att det nog inte var...). Och Barrträdet, som ju är en gran, föll inte som en fura utan vajade vackert i vinden *host* som bara hon såg, kände och påverkades av *host*. Det är drygt 20 år sedan sist... Och det känns :arghh:. Och snart ska en prickikorv blandas in i det hela också :nailbiting:O_o

Barrträdet har tappat koncepterna helt och "fallen off the deep end". Hon har gått och köpt skidor... Och åkt på dem!!! Nästan hela kanske 1 km (kändes som en mil men det vet jag att det nog inte var...). Och Barrträdet, som ju är en gran, föll inte som en fura utan vajade vackert i vinden *host* som bara hon såg, kände och påverkades av *host*. Det är drygt 20 år sedan sist... Och det känns :arghh:. Och snart ska en prickikorv blandas in i det hela också :nailbiting:O_o
Film - film - jag vill se film :bump:

Åver maj dedd trädstam... Allvarligt. Håll koll på nyheterna de närmaste dagarna. Lär säkert dyka upp något där

Tror jag inte ett dugg på. När jag kraschade King Caben i Norrland (:p) och det var full blåljusutryckning blev det inte en enda notis i tidningen. När jag krossade ett blinkersglas och dängde framskärmen på ett rådjur blev det en notis hemmavid.

Du får ta i om du ska hamna i tidningen mao! :devil: Tja, om du inte ringer dina fd kollegor då men det är ju fusk :cautious:

Tror jag inte ett dugg på. När jag kraschade King Caben i Norrland (:p) och det var full blåljusutryckning blev det inte en enda notis i tidningen. När jag krossade ett blinkersglas och dängde framskärmen på ett rådjur blev det en notis hemmavid.

Du får ta i om du ska hamna i tidningen mao! :devil: Tja, om du inte ringer dina fd kollegor då men det är ju fusk :cautious:
Death by skidor borde väl ändå vara att ta i rejält?

Artikeln var givetvis premiummaterial :meh: Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig... :nailbiting:

Jag behöver banta :yuck: och fan vilken tur att jag smetade på lite smink O_o

Kanske inte helt 100%-igt övertygad om att det är en bra idé... :cautious:
Kanske inte. :D

10881656_1558250857723236_7650677248029522587_n.jpg

Varit inne och beundrat ;)
Men banta ser du inte ut att behöva?

:o Tack.

Någon bantning behövs inte, bara en borrare eller enhörning så du ser lite mer tillfreds ut :p:D

Fast borrkärnan såg ju att ha fått sig en omgång:p

Tack.

Kärnan var sågad för analys. Fast vi geologer kan ju ha rätt kass humor... vi letar uran och delar kärnorna för analys. Dvs kärnklyvning! :up: :idea: :D

Banta behöver du absolut inte!! :rage: Det finns ju en anledning till att jag vill inte hamna på bild, jag är fet och kan inte ens sminka mig... ;) Man kunde klicka på bildspelet också :angel:

Tack.

Inte för att jag vill påstå att jag kan sminka mig men har jag inte på mig någon färg ser jag ut som ett lik (vilket jag gjort i en tidning, inte vackert). Det är ju bra om det inte ser ut som om man kommer att trilla av pinn vilken sekund som helst.

Nä banta är tråkigt.
@Barret jag vill också se film! !!

Hej förresten.

Hej själv :D

:love: Hej! Ett par bokstäver kanske eller ger du upp igen? :devil: :p
Den här veckan har varit vidrig.
Ingen som känner en leg. Djursjukskötare som vill flytta norrut och jobba? De nya bestämmelserna gör att vi med leg får jobba häcken av oss. O_o
När det dessutom grasserar diverse förkylningar och valpande hundar bland personalen så blir det inte lättare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
8 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka