Lägg den i vinkraftstråden!Nä, uran och diamantborrare jag kommer nog också att vara med på bild i min fina fältklädsel och gula hjälm
Lovar att lägga in länk om de inte lägger den under premiummaterial (dvs man får lov att betala för det).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg den i vinkraftstråden!Nä, uran och diamantborrare jag kommer nog också att vara med på bild i min fina fältklädsel och gula hjälm
Lovar att lägga in länk om de inte lägger den under premiummaterial (dvs man får lov att betala för det).
Lägg den i vinkraftstråden!
Film - film - jag vill se filmBarrträdet har tappat koncepterna helt och "fallen off the deep end". Hon har gått och köpt skidor... Och åkt på dem!!! Nästan hela kanske 1 km (kändes som en mil men det vet jag att det nog inte var...). Och Barrträdet, som ju är en gran, föll inte som en fura utan vajade vackert i vinden *host* som bara hon såg, kände och påverkades av *host*. Det är drygt 20 år sedan sist... Och det känns . Och snart ska en prickikorv blandas in i det hela också
Åver maj dedd trädstam... Allvarligt. Håll koll på nyheterna de närmaste dagarna. Lär säkert dyka upp något därFilm - film - jag vill se film
Åver maj dedd trädstam... Allvarligt. Håll koll på nyheterna de närmaste dagarna. Lär säkert dyka upp något där
Death by skidor borde väl ändå vara att ta i rejält?Tror jag inte ett dugg på. När jag kraschade King Caben i Norrland () och det var full blåljusutryckning blev det inte en enda notis i tidningen. När jag krossade ett blinkersglas och dängde framskärmen på ett rådjur blev det en notis hemmavid.
Du får ta i om du ska hamna i tidningen mao! Tja, om du inte ringer dina fd kollegor då men det är ju fusk
Death by skidor borde väl ändå vara att ta i rejält?
Beror väl på var man åker skidor?Death by skidor borde väl ändå vara att ta i rejält?
Varit inne och beundratArtikeln var givetvis premiummaterial Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig...
Jag behöver banta och fan vilken tur att jag smetade på lite smink
Artikeln var givetvis premiummaterial Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig...
Banta behöver du absolut inte!! Det finns ju en anledning till att jag vill inte hamna på bild, jag är fet och kan inte ens sminka mig... Man kunde klicka på bildspelet ocksåArtikeln var givetvis premiummaterial Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig...
Nä banta är tråkigt.Artikeln var givetvis premiummaterial Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig...
Kanske inte.Kanske inte helt 100%-igt övertygad om att det är en bra idé...
Hej! Ett par bokstäver kanske eller ger du upp igen?
Varit inne och beundrat
Men banta ser du inte ut att behöva?
Någon bantning behövs inte, bara en borrare eller enhörning så du ser lite mer tillfreds ut
Fast borrkärnan såg ju att ha fått sig en omgång
Banta behöver du absolut inte!! Det finns ju en anledning till att jag vill inte hamna på bild, jag är fet och kan inte ens sminka mig... Man kunde klicka på bildspelet också
Den här veckan har varit vidrig.Hej! Ett par bokstäver kanske eller ger du upp igen?
Nejdå.Artikeln var givetvis premiummaterial Fast just nu på ÖPs framsida på nätet är det en bild på mig...