Ja, ja, antingen är man eller så är man inte. Antingen är man en blandras eller så är man renras, man är inte hälften byracka och hälften champion.Definitivt inte plus att han är ju halvvampyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ja, antingen är man eller så är man inte. Antingen är man en blandras eller så är man renras, man är inte hälften byracka och hälften champion.Definitivt inte plus att han är ju halvvampyr!
Eh, nä? Tjocka ögonbryn, rynkat panna och dåligt bordsskick är inget som smäller högt i en CV.Meh, det ska vara Salvatore-bröderna juh!
Föreställer en skitförbannad karl för att han inte har råd med hela kläder och tandläkare? Romsk tiggare?
Frågor på det?
Ja, han var lit pissed för att ha blivit uppjagad ur sin skönhetssömn.Föreställer en skitförbannad karl för att han inte har råd med hela kläder och tandläkare? Romsk tiggare?
Same, same, trasiga kläder, rynkad panna och ögonbryn.Inser att det är alldeles för få av mina bröder i den här tråden, fram för varulvarna!
Pfft, skulle varulvar och vampyrer vara samma sak?? Nu behöver du nog läsa på lite, för sånt får fram huggtänderna hos bägge arter.Same, same, trasiga kläder, rynkad panna och ögonbryn.
Alla går inte med dem uppe i hårfästet eller hopdragna över näsroten i sina försök att se svårmodiga ut, lite mer än en så kräver jag faktiskt, inte att de kommer undan med att visa bringan.Pfft, skulle varulvar och vampyrer vara samma sak?? Nu behöver du nog läsa på lite, för sånt får fram huggtänderna hos bägge arter.
Ögonbryn har fö de flesta av oss. Om de inte ryckts bort och målats dit, blivit offer för experiment eller hos cancerpatienter.
Vem fan bryr sig om ansik... Ehm, ögonbrynen så länge de har snygg bringa?Alla går inte med dem uppe i hårfästet eller hopdragna över näsroten i sina försök att se svårmodiga ut, lite mer än en så kräver jag faktiskt, inte att de kommer undan med att visa bringan.
Hm, näe. Behöver en bättre bild för att bli nöjd.
Kanske mer @Mia_R s smak? Har ögonbryn förvisso, men hela kläder och är same same. Inte same, men både ock.
Nja, du får väldigt gärna behålla sånna här för dig själv, men bringa har han ju, det måste jag medge.Vem fan bryr sig om ansik... Ehm, ögonbrynen så länge de har snygg bringa?
Heeeelt fel - han är renrasig vampyr, men en förbättrad sådan...Ja, ja, antingen är man eller så är man inte. Antingen är man en blandras eller så är man renras, man är inte hälften byracka och hälften champion.
Heeeelt fel - han är renrasig vampyr, men en förbättrad sådan...
Du menar att det handlar om planerad blandrasavel av vampyrer, trodde det gjordes bara på varulvar?Är det fler som hängt i oseriös avel-tråden på Hund?!
Har han gjort MH?Heeeelt fel - han är renrasig vampyr, men en förbättrad sådan...
Har han gjort MH?
Skotträdd eller var det spökena?Givetvis, med miserabelt resultat!
Eh, nä? Tjocka ögonbryn, rynkat panna och dåligt bordsskick är inget som smäller högt i en CV.