Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel

Du menartyp en sån här:

10616087_10152641433720842_1965501043556774489_n.jpg

10176106_10152371997750842_1838531761773580788_n.jpg

10172713_10152371999490842_6129310217818017325_n.jpg

;)

Det är rolilgt att kolla hästannonser. Men roligast är de riktigt små ponnyerna. Jag måste visst skaffa barn så jag får köpa en liten ponny. Visst kan man tvinga ungarna att älska hästar.
Jag vill ha en liten ponny men ungen är ju liksom min täckmantel.
Det är väl det ungar är till för- att underlätta för sina föräldrar.
Om jag någonsin, mot all förmodan, lyckas lockas tillbaka till hästvärlden (med allt vad det innebär av maktgalna stallägare, blytunga blöta täcken och kvällsfodring en fredag kväll i -30) så vill jag ha en sån där liten en (störst gotlandsruss) och köra med. Älskar körning och körning med de små är ju typ tio gånger roligare än med stora :love::bump:

Om jag någonsin, mot all förmodan, lyckas lockas tillbaka till hästvärlden (med allt vad det innebär av maktgalna stallägare, blytunga blöta täcken och kvällsfodring en fredag kväll i -30) så vill jag ha en sån där liten en (störst gotlandsruss) och köra med. Älskar körning och körning med de små är ju typ tio gånger roligare än med stora :love::bump:

Tycker nog att en falabella dam eller två skulle vara mer passande för mig, så kan de bo i gästsovrummet och jag slipper gå ut i kylan för kvällsfodring på jul- och nyårsafton :)

Haha... Råkade just klicka fel och komma in på en annons om skadedjursbekämpning. Jag läste det dock som "skaldjursbekämpning" och började undra om skaldjur har blivit ett så stort problem att de måste bekämpas...

Vad tror ni, människa eller skaldjur? Vem vinner i längden?

Haha... Råkade just klicka fel och komma in på en annons om skadedjursbekämpning. Jag läste det dock som "skaldjursbekämpning" och började undra om skaldjur har blivit ett så stort problem att de måste bekämpas...

Vad tror ni, människa eller skaldjur? Vem vinner i längden?

Drake vinner. Helst den grön-rosa nordliga varianten.
Eller kanske en vampyr vinner. :confused:
Vampyrer har vi nog inte varit inne på i dessa trådar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
8 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• "Säljer inte till sällskap"
  • Katt ivägskrämd
  • Valp 2024

Hästrelaterat