Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja..men jag vill hellre ha ponnytrollet snarare än barnen..
Meh, det är faktiskt paketpris som gäller!
Nej då det tar inte så stor plats i bilen, det är alla saker de sprider runt sig som små dyngspridare som tar plats...Ja. ja.... jag får väl ta ett sådant där barn då. BARN.
De är väl små? Tar inte så stor plats? För jag har en liten bil.
Om jag någonsin, mot all förmodan, lyckas lockas tillbaka till hästvärlden (med allt vad det innebär av maktgalna stallägare, blytunga blöta täcken och kvällsfodring en fredag kväll i -30) så vill jag ha en sån där liten en (störst gotlandsruss) och köra med. Älskar körning och körning med de små är ju typ tio gånger roligare än med storaDet är rolilgt att kolla hästannonser. Men roligast är de riktigt små ponnyerna. Jag måste visst skaffa barn så jag får köpa en liten ponny. Visst kan man tvinga ungarna att älska hästar.
Jag vill ha en liten ponny men ungen är ju liksom min täckmantel.
Det är väl det ungar är till för- att underlätta för sina föräldrar.
Om jag någonsin, mot all förmodan, lyckas lockas tillbaka till hästvärlden (med allt vad det innebär av maktgalna stallägare, blytunga blöta täcken och kvällsfodring en fredag kväll i -30) så vill jag ha en sån där liten en (störst gotlandsruss) och köra med. Älskar körning och körning med de små är ju typ tio gånger roligare än med stora
Själv har jag sneglat på Amerikansk miniatyrhästTycker nog att en falabella dam eller två skulle vara mer passande för mig, så kan de bo i gästsovrummet och jag slipper gå ut i kylan för kvällsfodring på jul- och nyårsafton
Haha... Råkade just klicka fel och komma in på en annons om skadedjursbekämpning. Jag läste det dock som "skaldjursbekämpning" och började undra om skaldjur har blivit ett så stort problem att de måste bekämpas...
Vad tror ni, människa eller skaldjur? Vem vinner i längden?
Haha... Råkade just klicka fel och komma in på en annons om skadedjursbekämpning. Jag läste det dock som "skaldjursbekämpning" och började undra om skaldjur har blivit ett så stort problem att de måste bekämpas...
Vad tror ni, människa eller skaldjur? Vem vinner i längden?
Drake vinner. Helst den grön-rosa nordliga varianten.
Eller kanske en vampyr vinner.
Vampyrer har vi nog inte varit inne på i dessa trådar?
Så länge de inte är sparkly bara...
Hörrni ni missar väl inte easter bunny tråden? Det skulle vara väldigt kul att råka få någon av er som bytes kompis...
Eller skicka en...hehe.. du vill få en enhörning`?
Eller skicka en...
sparkly?
Grattis, du har inte läst Twilight
Skummade och läste sparkly precis efter jag läst ditt inlägg om räkorna. Satt och funderade om sparkly räkor var någon omskrivning för skämda innan det här inlägget fick mig att läsa om och rättGrattis, du har inte läst Twilight