Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Twilight vampyrer brinner inte upp i solsken, de glittrar som discokulor.Kan ni förklara vad sparkly är för oss som inte läst/sett boken/böckerna/filmen/filmerna/serien/what ever?!
Visst är det! inte bara hos mig då maoförutom att ändra färg är ju Buke så seeeeegt nu...
Meh - discovampyrer är inga riktiga vampyrer...Twilight vampyrer brinner inte upp i solsken, de glittrar som discokulor.
Tankens kraft!@Mia_R
Jag tror att du har lyckats skrämma mitt tangentbord till underkastelse
Nu fungerar det igen - utan oljeinpackning
Så nu vet jag vad jag ska göra nästa gång
Japp, tror att den kan ha känt på sig att jag var missnöjd, för nu har leveransen av @athena_arabians städtips kommit...Tankens kraft!
Japp, tror att den kan ha känt på sig att jag var missnöjd, för nu har leveransen av @athena_arabians städtips kommit...
Testade den, och det var kul Men den når inte under tangenterna, men det blev himla fint där den kom åt i alla fall
Då har du inte tryckt ner den tillräckligt
Skummade och läste sparkly precis efter jag läst ditt inlägg om räkorna. Satt och funderade om sparkly räkor var någon omskrivning för skämda innan det här inlägget fick mig att läsa om och rätt
Nä, vampyrer ska få svåra brännskador i solsken! Om de int är greve Dracula.
Testade igen, och det blev bättre.
Men kommer inte åt under tangenterna (de trycks ju dessutom ned när jag trycker dit Cc:t). Kommer inte att köpa en dator med sådana här tangenter igen - vill ha gamla hederliga som man kan ta loss och sätta tillbaka.
För tillfället verkar det i alla fall inte finnas något som stör under tangenterna
Jag har ett, men då måste jag ju sitta vid skrivbordet - det är tråååkigt...Köp ett USB tangentbord istället, så behöver du inte sitta så nära datorn
Jag tror vi touchade ämnet litegrann i en tidigare tråd, eller iaf jag och @Wingates kom in på det iom vårt fangirl-flämtande över anime-vampyren Alucard. Och jag tror Spike från Buffy har nämnts också (men det kan ha varit i "Ligga med"-tråden...)Drake vinner. Helst den grön-rosa nordliga varianten.
Eller kanske en vampyr vinner.
Vampyrer har vi nog inte varit inne på i dessa trådar?
Jag har inte läst dem eller sett filmen, men jag har ändå inte kunnat undgå att lära mig om sparkly vampyrer... BlääähGrattis, du har inte läst Twilight
Jag har inte läst dem eller sett filmen, men jag har ändå inte kunnat undgå att lära mig om sparkly vampyrer... Bläääh
nä...vad var det...Meh - discovampyrer är inga riktiga vampyrer...
Blade eller vad han heter, ingen aning om han blingar som twilightarna.nä...vad var det...
Blade eller vad han heter, ingen aning om han blingar som twilightarna.