Fast där är det ju inte någon som dreglar medan han äter, på bilden.Tssk tssk, charm och humor förlåter ett dåligt bordsskick alla dagar i veckan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast där är det ju inte någon som dreglar medan han äter, på bilden.Tssk tssk, charm och humor förlåter ett dåligt bordsskick alla dagar i veckan!
Nejdå dom var inga problem... men det gick sämre på den sociala bitenSkotträdd eller var det spökena?
Skotträdd eller var det spökena?
De kommer nappa på erbjudandet att städa för priset på sadeln.
Spike. 'Nuff said i vampyrfrågan. Innan han blev "god" var han heller inte någon sån där tragisk typ som förbannade sitt öde och önskade saker var annorlunda heller (som många andra vampyrer i populärkulturen framställs som).
In other news, fotade just en sadel som hängde på en öppen sopskåpsdörr i ett stökigt kök... Tror ni jag får sålt sadeln eller kommer de rekommendera städfirmor åt mig?
Jag har funderat på en sak angående hästar. Känner de igen de hästar som är biologiskt släkt? Jag vet att det låter som en fånig fråga men...
Om en häst träffar på sin biologiska pappa.. någon som vet om den beter sig annorlunda då eller verkar känna igen honom? för pappan har den kanske aldrig träffat sen hästen blev till...
eller om hästen träffar biologiska syskson som den aldrig träffat förr..
Jag är hungrig... min hjärna börjar yra och kommer på konstiga frågor.
Man tror att vissa ston känner igen sina avvanda och vuxna avkommor. Att en hingst skulle känna igen en avkomma den aldrig träffat har jag svårt att tro.
Man tror att vissa ston känner igen sina avvanda och vuxna avkommor. Att en hingst skulle känna igen en avkomma den aldrig träffat har jag svårt att tro.
Vet du hur det kom sig att vissa kände igen och inte alla?
man undrar ju vad de kände igen dem på- utseende, beteende, eller bara en känsla av samhörighet...
Jag vet faktiskt inte, jag tror nog de bara är olika som individer och med olika egenskaper.
ok... haha.. men du vet väl allt. det trodde jag i alla fall...
Nu blir jag ju lite generad... ... eller kallade du mig precis en besserwisser?!
Det är ju nära till hands att då börja fundera kring om och vilka känslor de har.Om hästen gnäggar när den ser mig och verkar bli glad när jag kommer till stallet och följer mig, då vill ju jag gärna tänka att hästen gillar mig. Men gör den det för att den gillar mig? eller är det en instinkt- att den ser mig som flockledare/ eller den som gör den mat etc.? eller ngt annat?
oj.. och prata om drakar och enhörningar?Jag kommer nog att vara i tidningen imorgon
oj.. och prata om drakar och enhörningar?