Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nejdå. :)

10649440_1527452774136378_7065664565197954177_n.jpg

Tack. Hysteriskt söta bilder fö, jag älskar minions! :love:

Tack.

Inte för att jag vill påstå att jag kan sminka mig men har jag inte på mig någon färg ser jag ut som ett lik (vilket jag gjort i en tidning, inte vackert). Det är ju bra om det inte ser ut som om man kommer att trilla av pinn vilken sekund som helst.
Alltså när jag försöker sminka mig så ser jag ut som en tre åring som har fått tag på mammas sminkväska... :o Men visst, jag ser inte ut som ett lik, snarast som en påfågel som har kraschat i ansiktet... :D

Den här veckan har varit vidrig.
Ingen som känner en leg. Djursjukskötare som vill flytta norrut och jobba? De nya bestämmelserna gör att vi med leg får jobba häcken av oss. O_o
När det dessutom grasserar diverse förkylningar och valpande hundar bland personalen så blir det inte lättare
Tyvärr, den jag känner vill jag inte släppa iväg till norrland, jag vill ha henne nära! :D Men jag har hört att även hon sliter hårt...
Det är lugnt, det är skönt att vinna ibland också! :D Vi behöver ju inte ta det så högt att det är på walkover... :D

Alltså när jag försöker sminka mig så ser jag ut som en tre åring som har fått tag på mammas sminkväska... :o Men visst, jag ser inte ut som ett lik, snarast som en påfågel som har kraschat i ansiktet... :D

Du skulle sett mig på högstadiet... O_o :crazy: :nailbiting:

Jag kör mineralmake (för jag är ju geolog *höhö*) som är lätt att lägga på bara man övat lite. Ögonen struntar jag i (kanske lite penna) och läpparna har jag en skitbra penna till som är ett mellanting mellan läppglans och läppstift, klart!

Du skulle sett mig på högstadiet... O_o :crazy: :nailbiting:

Jag kör mineralmake (för jag är ju geolog *höhö*) som är lätt att lägga på bara man övat lite. Ögonen struntar jag i (kanske lite penna) och läpparna har jag en skitbra penna till som är ett mellanting mellan läppglans och läppstift, klart!
:o Jag har bett dottern hjälpa mig vid de få tillfällen det har varit nödvändigt de sista åren, hon gör ett bra jobb! :D

Jag har tänkt på vad som är bästa bilen till hästmänniskor. Det är en bil som aldrig blir smutsig. Eller behöver städas. Trots att man slänger in hundar och barn.
Samt en bil som kan dra hur mkt som helst trots att den är liten och billig
Liten är ju svårt, det ska få plats fodersäckar, någon hö/halmbal, vattendunkar, sadel, loksele, lådan med hovslagarsaker och så lite annat smått och gott som är bra att ha... :D

Tänk en bil med samma egenskaper som tälten de hade i Harry Potter. *drömmer*
Åh nu sa du något! :idea: Även om jag inte har häst just nu så skulle jag behöva få mer plats i bilen, hundburen tar upp en rätt stor del, om man sen ska ha packning till fyra personer, ja då börjar det blir trångt... När vi då åker till sommarstugan så måste vi även ha med vattendunkar eftersom det inte finns vatten där, och då börjar det blir riktigt trång... Lägg då till att den manliga delen i familjen börjar prata om att ha med sig golfklubbor och golfbag eftersom de vill spela golf, ja då får vi problem... O_o Så ja tack en bil från Harry Potter! De hade sådana bilar också! Har du inte läst på din Harry Potter? :D

Åh nu sa du något! :idea: Även om jag inte har häst just nu så skulle jag behöva få mer plats i bilen, hundburen tar upp en rätt stor del, om man sen ska ha packning till fyra personer, ja då börjar det blir trångt... När vi då åker till sommarstugan så måste vi även ha med vattendunkar eftersom det inte finns vatten där, och då börjar det blir riktigt trång... Lägg då till att den manliga delen i familjen börjar prata om att ha med sig golfklubbor och golfbag eftersom de vill spela golf, ja då får vi problem... O_o Så ja tack en bil från Harry Potter! De hade sådana bilar också! Har du inte läst på din Harry Potter? :D
Längesen nu. Minns bara bilen som flög.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
8 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka