Nejdå.
Tack. Hysteriskt söta bilder fö, jag älskar minions!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå.
Alltså när jag försöker sminka mig så ser jag ut som en tre åring som har fått tag på mammas sminkväska... Men visst, jag ser inte ut som ett lik, snarast som en påfågel som har kraschat i ansiktet...Tack.
Inte för att jag vill påstå att jag kan sminka mig men har jag inte på mig någon färg ser jag ut som ett lik (vilket jag gjort i en tidning, inte vackert). Det är ju bra om det inte ser ut som om man kommer att trilla av pinn vilken sekund som helst.
Tyvärr, den jag känner vill jag inte släppa iväg till norrland, jag vill ha henne nära! Men jag har hört att även hon sliter hårt...Den här veckan har varit vidrig.
Ingen som känner en leg. Djursjukskötare som vill flytta norrut och jobba? De nya bestämmelserna gör att vi med leg får jobba häcken av oss.
När det dessutom grasserar diverse förkylningar och valpande hundar bland personalen så blir det inte lättare
Alltså när jag försöker sminka mig så ser jag ut som en tre åring som har fått tag på mammas sminkväska... Men visst, jag ser inte ut som ett lik, snarast som en påfågel som har kraschat i ansiktet...
Jag har bett dottern hjälpa mig vid de få tillfällen det har varit nödvändigt de sista åren, hon gör ett bra jobb!Du skulle sett mig på högstadiet...
Jag kör mineralmake (för jag är ju geolog *höhö*) som är lätt att lägga på bara man övat lite. Ögonen struntar jag i (kanske lite penna) och läpparna har jag en skitbra penna till som är ett mellanting mellan läppglans och läppstift, klart!
Jag har bett dottern hjälpa mig vid de få tillfällen det har varit nödvändigt de sista åren, hon gör ett bra jobb!
Mitt i prick. Du har just beskrivit min drömbil.Jag har tänkt på vad som är bästa bilen till hästmänniskor. Det är en bil som aldrig blir smutsig. Eller behöver städas. Trots att man slänger in hundar och barn.
Samt en bil som kan dra hur mkt som helst trots att den är liten och billig
Liten är ju svårt, det ska få plats fodersäckar, någon hö/halmbal, vattendunkar, sadel, loksele, lådan med hovslagarsaker och så lite annat smått och gott som är bra att ha...Jag har tänkt på vad som är bästa bilen till hästmänniskor. Det är en bil som aldrig blir smutsig. Eller behöver städas. Trots att man slänger in hundar och barn.
Samt en bil som kan dra hur mkt som helst trots att den är liten och billig
Tänk en bil med samma egenskaper som tälten de hade i Harry Potter. *drömmer*Liten är ju svårt, det ska få plats fodersäckar, någon hö/halmbal, vattendunkar, sadel, loksele, lådan med hovslagarsaker och så lite annat smått och gott som är bra att ha...
Liten är ju svårt, det ska få plats fodersäckar, någon hö/halmbal, vattendunkar, sadel, loksele, lådan med hovslagarsaker och så lite annat smått och gott som är bra att ha...
Åh nu sa du något! Även om jag inte har häst just nu så skulle jag behöva få mer plats i bilen, hundburen tar upp en rätt stor del, om man sen ska ha packning till fyra personer, ja då börjar det blir trångt... När vi då åker till sommarstugan så måste vi även ha med vattendunkar eftersom det inte finns vatten där, och då börjar det blir riktigt trång... Lägg då till att den manliga delen i familjen börjar prata om att ha med sig golfklubbor och golfbag eftersom de vill spela golf, ja då får vi problem... Så ja tack en bil från Harry Potter! De hade sådana bilar också! Har du inte läst på din Harry Potter?Tänk en bil med samma egenskaper som tälten de hade i Harry Potter. *drömmer*
Jag gillar inte att köra med släp, man får inte köra så fort då...Men den kan ju dra hur mkt som helst. Släpet är oändligt.
Eller så kan den växa vid behov?
Längesen nu. Minns bara bilen som flög.Åh nu sa du något! Även om jag inte har häst just nu så skulle jag behöva få mer plats i bilen, hundburen tar upp en rätt stor del, om man sen ska ha packning till fyra personer, ja då börjar det blir trångt... När vi då åker till sommarstugan så måste vi även ha med vattendunkar eftersom det inte finns vatten där, och då börjar det blir riktigt trång... Lägg då till att den manliga delen i familjen börjar prata om att ha med sig golfklubbor och golfbag eftersom de vill spela golf, ja då får vi problem... Så ja tack en bil från Harry Potter! De hade sådana bilar också! Har du inte läst på din Harry Potter?
Jag gillar inte att köra med släp, man får inte köra så fort då...
Prova att reklamera!Min nya bil har visst inte funktionen städa dig själv.
Fabrikationsfel?
Lämna tillbaka?
Min nya bil har visst inte funktionen städa dig själv.
Fabrikationsfel?
Lämna tillbaka?
Dumpa!
Inte min heller. Nåt smittsamt?Min nya bil har visst inte funktionen städa dig själv.
Fabrikationsfel?
Lämna tillbaka?