Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du var ju jättefin ju. Men jag har blivit yrkesskadad och reagerade på bristen på knäppt hakrem... Påminn mig f ö om att utsätta mig själv för att visa er bilden som togs på mig (med knäppt hakrem)

Give it to me, baby, ah-hah ah-hah

Jag måste byta bil. Fick just reda på att min vill ha ny kamrem och vattenpump... Samt två xenon-lampor... Och service...

Jag tycker bilen är bortskämd. :mad:

Du var ju jättefin ju. Men jag har blivit yrkesskadad och reagerade på bristen på knäppt hakrem... Påminn mig f ö om att utsätta mig själv för att visa er bilden som togs på mig (med knäppt hakrem)

Fast hakrem är inget krav, de här hjälmarna är vad som krävs och de kommer utan hakrem. Synd att hon inte tog en bild på mig bakifrån med hjälm, det står nämligen "Kärnhäxan" där :D

Fast hakrem är inget krav, de här hjälmarna är vad som krävs och de kommer utan hakrem. Synd att hon inte tog en bild på mig bakifrån med hjälm, det står nämligen "Kärnhäxan" där :D

Ante mig att jag bara är yrkesskadad. För hos mig är det ett stort Ajabaja att fångas på bild utan hakrem :)

In other news så överlevde jag en skidtur med stor prickikorv idag. Det blev några vurpor och hon tyckte jag var skitläskig men vi kom hem och inget är brutet så jag ser det som en rungande succé

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
8 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka