Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog jag död på tråden nu? Ingen som ville fortsätta prata efter mitt avslöjande? :laugh: :rofl:

Jag jagar borrare i skogen. Jag blir jagad på telefon av fan och hans faster. Jag har knappt tid att ta mig till förrådet och jobba (och jag ligger efter med kärnorna pga ovanstående skäl).

Jag vill sätta allt på paus (och kanske ta ett glas vin). Jag har inte hunnit ta det lugnt en dag sedan bilolyckan.

Frågor på det? ;) :D

Det är lite väl spännande här hemma i stormen..
hornet_av_vaxthuset_54fef3eaddf2b35b6da92401.png

Jag står på våran altan och fotar...

Instämmer med @Jeps, stackars lilla växthus :(

Jag jagar borrare i skogen. Jag blir jagad på telefon av fan och hans faster. Jag har knappt tid att ta mig till förrådet och jobba (och jag ligger efter med kärnorna pga ovanstående skäl).

Jag vill sätta allt på paus (och kanske ta ett glas vin). Jag har inte hunnit ta det lugnt en dag sedan bilolyckan.

Frågor på det? ;) :D

Jag trodde att det var fan och hans moster som jagar folk.. :angel:

Skämt åsido - hoppas att det ordnar sig så att du kan få ta det lite lugnt :)

Jag trodde att det var fan och hans moster som jagar folk.. :angel:

Skämt åsido - hoppas att det ordnar sig så att du kan få ta det lite lugnt :)

Jag gillar min moster och har ingen faster så det kändes bättre att klumpa ihop henne med :devil:

Och nej, det blir inte bättre på ett tag, se inlägget ovan :meh: Just nu är jag i stort behov av en lagom stor single malt efter ett "uppiggande" samtal på kvällskvisten :banghead:

Hellre det än din sista potatis :D :p

*förlåt, är aptrött och då blir min humor därefter*
Inga potatisar än, om det blir några. :p
Däremot är jag klar med hydroforen nu, skulle vara väldigt mycket enklare om jag kom ihåg mellan gångerna det jag inte ska glömma bort när jag trycksätter den. Mindre blöta fötter och hälften så lång tid. :banghead:
Jag fuskar nog och steker köttet istället för drar igång grillen, disken kan vänta en dag till, eller iaf tills jag har ätit. :meh:

Inga potatisar än, om det blir några. :p
Däremot är jag klar med hydroforen nu, skulle vara väldigt mycket enklare om jag kom ihåg mellan gångerna det jag inte ska glömma bort när jag trycksätter den. Mindre blöta fötter och hälften så lång tid. :banghead:
Jag fuskar nog och steker köttet istället för drar igång grillen, disken kan vänta en dag till, eller iaf tills jag har ätit. :meh:

Hydrofor.. herregud människor vad ni är händiga...
I jämförelse med er är jag en 1800-talsdam från överklassen. Och det är inte menat som en komplimang till mig själv. :down:

Det låter bra...
Men du var väl rörmokare ett tag förut till ditt hus? Eller var det inte den som vägrade komma?

Rörmokaren hade inte tid (han åt jullunch) så jag fick lösa det frusna vattnet själv (något jag lärt mig från mina borrare :D).

När rörkrökaren väl ringde stod 3 m upp på en stege och spikade för badrumsfönstret så gott det gick för att hålla värmen i huset (slangarna ut till duschboden gick ut genom fönstret så det har varit öppet hela vintern). Man kommer långt med yllefiltar och byggplast :D Jag kommer iaf inte att glömma julen -14 :rofl:

Jag är verkligen inte praktiskt lagd men jag är iaf inte rädd för att försöka.

Äsch då, vi behöver sådana som Dowager Countess of Grantham också! :up:
Om stjärnhimmel inte vill så anmäler jag mitt intresse! Bor mitt emot herrgården som bebos av en greve, men vi är förvisso inte släkt.. Men jag är totalt värdelös på det mesta praktiskt numera när kroppen strejkar och skulle gladeligen ha tjänstefolk :angel:
Rider damsadel, kanske är ett plus i sammanhanget? :D Äger fiskbestik dessutom :p

Om stjärnhimmel inte vill så anmäler jag mitt intresse! Bor mitt emot herrgården som bebos av en greve, men vi är förvisso inte släkt.. Men jag är totalt värdelös på det mesta praktiskt numera när kroppen strejkar och skulle gladeligen ha tjänstefolk :angel:
Rider damsadel, kanske är ett plus i sammanhanget? :D Äger fiskbestik dessutom :p

Damsadel är alldeles utmärkt! :up: Givetvis med en träskdrake på armen (typ som en jaktfalk). Extra poäng för fiskbesticken :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
8 991
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar