Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asså... Är det min tur att efterlysa alla andra? Leker vi typ kurragömma? Eller skrämdes ni bort av MIT löfte om Buke-Turné? :nailbiting: @athena_arabians @Jannice @stjarnhimmel @Scata @Pegasus63 @Jeps @bumpo och allt annat löst folk (@Mammas @Monstermom @Wingates @Killaloe m fl)
Jag har faktiskt haft hoppkurs. Min ädla springare känns som han ska igen. ☺
Sulor verkar ha varit receptet.

Undrar ibland om jag nån gång bli för gammal för det här. Älskar känslan när man får till en bra runda. Nä jag väntar några år med att lägga hoppsadeln på hyllan.

Drick kräftor med måtta :d, vi vill inte se konstiga krumelurer i denna tråd sedan eller en Snurrfia som är ÄNNU snurrigare :p.

JOO! Vi vill se krumelurer (det är ju kul ju) :D Fast @Snurrfian, ha inte FÖR kul om du är sjuk för det kan bli ett gräsligt bakslag. Så, ha LAGOM kul! :up:

Själv är jag så glad att jag nästan spricker (och grinar lite). 100-lappen jag la på ett andelsspel V75 förökade sig till nästan 9500kr! :banana: Det var precis vad som behövdes :) Har ju ett lite illamående hus :cautious:

JOO! Vi vill se krumelurer (det är ju kul ju) :D Fast @Snurrfian, ha inte FÖR kul om du är sjuk för det kan bli ett gräsligt bakslag. Så, ha LAGOM kul! :up:

Själv är jag så glad att jag nästan spricker (och grinar lite). 100-lappen jag la på ett andelsspel V75 förökade sig till nästan 9500kr! :banana: Det var precis vad som behövdes :) Har ju ett lite illamående hus :cautious:
Låter utmärkt, då har du lite att lägga på Bukefesten vi ska ha hos dig! :d

Själv håller jag och min ömma moder på att ta hand om alla äpplen som trillat ner, frivilligt eller ofrivilligt. Jag pressar och silar äppelmust för glatta livet så jag kan experimentera lite med hemgjord cider, bara jag får ihop 25 l först. Champagnejästen är inköpt, jäshink och jäsrör står och väntar så snart, snart ska det börja jäsa här hemma, hoppas jag. :D

GRATTIS!!
Men må speldjävulen inte ta dig nu... ;)

Själv håller jag och min ömma moder på att ta hand om alla äpplen som trillat ner, frivilligt eller ofrivilligt. Jag pressar och silar äppelmust för glatta livet så jag kan experimentera lite med hemgjord cider, bara jag får ihop 25 l först. Champagnejästen är inköpt, jäshink och jäsrör står och väntar så snart, snart ska det börja jäsa här hemma, hoppas jag. :D
Jag har också mustat idag :D. Lite dryga 5 liter är nerfryst i diverse förpackningar :up:.

GRATTIS!!
Men må speldjävulen inte ta dig nu... ;)

Tack!

Neh, jag är en avfälling från släkten :p några av mina tidiga minnen är när morfar tittade på Tipsextra och när jag blev medsläpad på bilbingo :wtf: jag har hjälpt till att göra V65-rader på den gamla tiden (roliga hästnamn :up:) men jag är ingen spelare. Jag slänger in något sådant här om jag känner för det, typ 2 ggr per år :D Triss... tja, om det är 5 ggr per år är det högt räknat!

Grattis! Du kan inte skicka lite av den turen till mig? Jag har notorisk otur i spel (min största framgång till dags dato var väl när jag skrapade fram 150 kr på en Penninglott någon gång i forntiden). Jag är i skriande behov av pengar just nu, hittade ju nyligen min drömbil...

Grattis! Du kan inte skicka lite av den turen till mig? Jag har notorisk otur i spel (min största framgång till dags dato var väl när jag skrapade fram 150 kr på en Penninglott någon gång i forntiden). Jag är i skriande behov av pengar just nu, hittade ju nyligen min drömbil...

Jag vet inte hur man gör egentligen... :o Jag köper något sådant här extremt sällan. Den tidigare storvinsten var när jag vann en del av Aftonbladets system som de lottade ut när de lanserade Trav365. Jag var arbetslös då och vann tror jag 8000kr och började grina på Hemköp i Falun när de ringde och berättade det :o :o

Jag har inte haft det tidigare men jag har ju nu tur i kärlek och helt ärligt, det hade räckt för mig! :)

(Ni vet tur i kärlek, otur i spel och vice versa).

Jag har också mustat idag :D. Lite dryga 5 liter är nerfryst i diverse förpackningar :up:.
Lånta fjädrar eller bad i äppelmust? :eek:

skata.jpg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19528219.ab

Det blev ganska lugnt för mig med drickandet... ;) Jag sprang mest runt och fixade med massor av saker så jag hann inte dricka... :( Men det var väldigt trevligt att träffas här hemma och ha tid att sitta och prata lite mer än vanligt! Sen fick vi kvar en massa gott också, rött och vitt vin, öl och en massa goda ostar och kräftor som har fått flytta till frysen! :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka