Katterna blir nog glada för avsaknad av prickikorvar Tror inte de har något emot pandor dock
Haha.. och pandan och tigern är i tyg... bitvänliga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katterna blir nog glada för avsaknad av prickikorvar Tror inte de har något emot pandor dock
Haha.. och pandan och tigern är i tyg... bitvänliga..
Var glad för det, mammas katt brukar örfila upp barnbarnen om de sover över och jag har själv vaknat av en örfil från en av mina första siamester.Åh mynta älskade mina katter när de levde...
och en av dem älskade mitt mint-te... stack alltid ner huvudet i koppen när den var full med te..
annars älskade hon att svara i telefon och öppna dörrar..
Och den andra katten älskade att bita mig i näsan när jag sov.. hon tyckte jag skulle vara vaken kl 3 på morgonen och leka.. Vadå tyckte hon.. hon sov ju hela dagarna så då kan man ju leka på morgonen..
Var glad för det, mammas katt brukar örfila upp barnbarnen om de sover över och jag har själv vaknat av en örfil från en av mina första siamester.
Vad gjorde hyresvärden? Tänkte först när du skrev att hon sov under täcket att han kom in i sovrummet!Mormor och morfars siames (Toxi) de hade när mamma var liten skrämde slag på deras hyresvärd (med rätta iofs!). Hon tyckte också om att sova under täcket hos mamma men mamma fick inte röra sig, då fick hon några klor vänligt men bestämt på benet Toxi var väl inte helt sund i humöret (gammelsiames när en del linjer hade problem med temperamentet) och höll på att ge morfar en hjärtattack när hon hoppade upp till mig i barnvagnen. Hon var dock inte elak utan nyfiken på det där i vagnen som förde oljud. När hon hade inspekterat (och morfar började andas igen) hoppade hon ner
Ja precis, vem var under täcket? Vem sov och vem kom in i sovrummet?Vad gjorde hyresvärden? Tänkte först när du skrev att hon sov under täcket att han kom in i sovrummet!
Vad gjorde hyresvärden? Tänkte först när du skrev att hon sov under täcket att han kom in i sovrummet!
Ja precis, vem var under täcket? Vem sov och vem kom in i sovrummet?
Ett litet mord så blir det en roman a la Agatha Christie... .
Min hjärna har inte stannat än, jag räknar fortfarande prickar.... . Alldeles bedårande prickar dessutom . P.s @Barret så har magnetponnyn hämtat sig från chocken och pryder sin kylskåpsplats igen .
Du vet jag var ju tvungen att starta tråden "se upp för ett Barr och de dansande prickarna"... så alla är där nu .Asså... Är det min tur att efterlysa alla andra? Leker vi typ kurragömma? Eller skrämdes ni bort av MIT löfte om Buke-Turné? @athena_arabians @Jannice @stjarnhimmel @Scata @Pegasus63 @Jeps @bumpo och allt annat löst folk (@Mammas @Monstermom @Wingates @Killaloe m fl)
Jag är sjuk!!! Vem skickade sina baciller till mej? @ullo? @Snurrfian?
@athena_arabians jag har iaf inte munsår. Som brukar komma som ett brev på posten när jag är förkyld. Mens har jag också. Det är synd om oss!! Jag kommer med min sprit så super vi bacillerna och viruset redlösa!
Jag VISSTE väl det! Inte ok, @Scata ! Nu ska jag gå och göra min egen tråd "Barret mot världen (eller ja, Buke (eller... Vissa på Buke ( ...eller vissa i en viss tråd på Buke)))". Och jag är den ENDA som får posta i den tråden!!!Du vet jag var ju tvungen att starta tråden "se upp för ett Barr och de dansande prickarna"... så alla är där nu .
Det lät bättreNeeeeeeeeeeeej då , jag tror bara att de andra blev SÅ avundsjuka att du besökte lilla mig i mitt skatbo och inte DOM så att dom satte i halsen allihop .
Får jag vara med? Jag var lite snuvig imorse och jag fick mens tre timmar innan jag skulle sätta mig i bilen för en 130 mil lång bilresa. Jag var dessutom en dålig kvinna eftersom jag glömde packa bindor och tamponger i min oändliga optimism att min kropp skulle förstå det rent omöjliga i att kasta sig in i månadens värsta vecka mitt under en resa...@athena_arabians jag har iaf inte munsår. Som brukar komma som ett brev på posten när jag är förkyld. Mens har jag också. Det är synd om oss!! Jag kommer med min sprit så super vi bacillerna och viruset redlösa!
Men det är väl snällt? Katter är så omtänksamma. Inte som hundar som tycker att tillräcklig uppmuntran för en trött matte är en kisspöl på golvet...Kisse försöker iaf muntra upp matte... kan ni gissa hur?
Just det, hon tog med sig färsk (men iaf död) frukost efter en runda ute