Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har gamle Einar vaknat till liv ordentligt, sol och 22 grader kan man inte klaga på :love:
images
Einar är en fin kille! :love:

Jäkla slöfock. Det är bara för att jag började jobba idag igen. :(
Såså ta lite vindruvor så känns det bättre! Själv har jag haft en väldigt produktiv dag, målat klart en snurrbokhylla till dottern, det var kallt kan jag säga att sitta på källargolvet... :cautious: Målat en annan liten hylla hon ville ha för första gången, den går snabbt att dra över en gång till! :D Pluggat och skrivit så nu har jag bara att göra den muntliga framställningen kvar, inte helt perfekt i timing eftersom min hosta nu har bestämt sig för att gå över i dunderförkylning... :down: Så det kan bli intressant för min stackars lärare att höra den muntliga framställningen med snoret rinnande... :angel:
Så har jag hunnit med att gå med hundarna, diska :arghh: och laga mat och så hängt i ulvspelet... :cautious:

Slutar 22 så jag får åk
Såså ta lite vindruvor så känns det bättre! Själv har jag haft en väldigt produktiv dag, målat klart en snurrbokhylla till dottern, det var kallt kan jag säga att sitta på källargolvet... :cautious: Målat en annan liten hylla hon ville ha för första gången, den går snabbt att dra över en gång till! :D Pluggat och skrivit så nu har jag bara att göra den muntliga framställningen kvar, inte helt perfekt i timing eftersom min hosta nu har bestämt sig för att gå över i dunderförkylning... :down: Så det kan bli intressant för min stackars lärare att höra den muntliga framställningen med snoret rinnande... :angel:
Så har jag hunnit med att gå med hundarna, diska :arghh: och laga mat och så hängt i ulvspelet... :cautious:
Slutar 22 så jag får åka hem snart. Sen ska jag ta ficklampan och plocka in massor med druvor och snaska i mig tillsammans med god ost och lite vin. :d

Tycker du inte det finns tillräckligt med flugor som det är? Finns ingen anledning för @Jeps att göra fler på smällen;)
Tja, fast det har ju redan bevisats finnas grasavel, buskavel, basavel. Varfor inte flugavel?
Jag hoppas verkligen inte att jag gör några flugor på smällen. Var inte den typen av inkilning jag tänkte mig. :wtf:
Jaja, det ar klart vi tror dig... :rofl:
Och en del behover inte ens ha levande objekt for att bli nojda.... :sneaky:

Hm nu när du säger det så... Men borde hon inte kunna titta in och säga hej åtminstone? @Barret HALLÅ!!!

Kan ju vara att hon har en sträng MAMMA = Du får inte leka med pojkvännen och mobilen för du har ätit upp allt på talricken(arna)! och alla andra dumheter MAMMOR hittar på (shopping, prata, umgänge med familj, gå tur i parken med korvarna osv), men visst borde hon ju klara av att skicka en nödsignal till oss innan hon stupar i säng:D

Fast kom att tänka (inte för att skryta men...) på en sak:cautious: Har de kommit så långt i utvecklingen att de fått ström i alla bostäder där borta i Stockholm? Kan ju vara så att @Barret inte har hittat till den som har generatorn och som laddar upp mobilerna för en ringa slant (som på landsbygden i delar av AFRIKA du vet).:idea:
Ja stockholm är lite efter, det har du rätt i! Och även om man nu har lyckats ladda mobilen så är täckningen ett skämt, man får lov att stå högst uppe på något hustak så kanske man kan få kontakt!
Vi får kanske vänta tills @Barret har kommit tillbaka till beboeliga trakter innan hon kan ge oss något livstecken! :down:

@Barret kanske har batterislut? Har hort att de lila pojkvannerna gar att fa i ett exklusivt set med inbyggd dator sa det BORDE ju ga att titta in har och beratta hur det gar. Jag menar, det ar ju o-ren hyfs! :mad: Tur att (de flesta) kvinnor och @Barret har sa stor simultankapacitet i och med vad de lila brukar anvandas till... Det ar roligt att simulera...:banana:

Just nu skulle det vara väldigt fint att bo en i en storstad och kunna gnälla på typ tunnelbanan eller bussarna... Bilen lagad i augusti, bilen på service i måndags och nu skramlar och viner den... Fick ny tid hos mekanikern nästa fredag... :crazy: Vi ska helst inte köra långa sträckor och låter det värre ska vi ringa direkt... :arghh:

Just nu skulle det vara väldigt fint att bo en i en storstad och kunna gnälla på typ tunnelbanan eller bussarna... Bilen lagad i augusti, bilen på service i måndags och nu skramlar och viner den... Fick ny tid hos mekanikern nästa fredag... :crazy: Vi ska helst inte köra långa sträckor och låter det värre ska vi ringa direkt... :arghh:
Bilat ska bara funka. Ska det vara så himla svårt???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka