Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter kvar på jobbet. Döhungrig och läser middagstråden. Inte mitt smartaste drag kanske. 1 timmes bilkörning och sen till stallet innan jag är hemma. Konstigt att jag lever på statoilkorv och godis?

Sitter kvar på jobbet. Döhungrig och läser middagstråden. Inte mitt smartaste drag kanske. 1 timmes bilkörning och sen till stallet innan jag är hemma. Konstigt att jag lever på statoilkorv och godis?
Här har vi ätit kycklinggryta och ris... ;) Väldigt gott om jag får säga det själv... Nu sitter jag och förfasar mig över Böda Camping, jag fick höra att en bekant var med och var tvungen att kolla på kanal5play... hjälp vad jag skulle få panik på ett sånt där ställe.... O_o

Här har vi ätit kycklinggryta och ris... ;) Väldigt gott om jag får säga det själv... Nu sitter jag och förfasar mig över Böda Camping, jag fick höra att en bekant var med och var tvungen att kolla på kanal5play... hjälp vad jag skulle få panik på ett sånt där ställe.... O_o
Campingar nuförtiden ger mig rysningar :crazy:... alla på samma fläck, alla gör samma saker, alla glor på vad alla andra gör - brrrrrrr :nailbiting:.
Å andra sidan så skulle jag inte kunna bo i ett "villa-område" heller.... :angel:.

Campingar nuförtiden ger mig rysningar :crazy:... alla på samma fläck, alla gör samma saker, alla glor på vad alla andra gör - brrrrrrr :nailbiting:.
Å andra sidan så skulle jag inte kunna bo i ett "villa-område" heller.... :angel:.
Ja herregud, varför utsätter man sig för något dylikt? Vi bodde en natt i en campingstuga ute på västkusten för vänner hade sagt att det var så underbart att bo där... Men hjälp, tittade man ut genom dörren så stirrade man rakt in i huset mitt emot och däremellan gick det folk som försökte ta sig till sina egna stugor. Maken och jag titta på varandra och konstatera "Aldrig mer" och börjar istället prata om fjällvandring... Möjligtvis husvagn för att kunna åka iväg och bo "var som helst" men på sådana där campingar... Nej aldrig!

Jag vill bara säga att jag är grym! Jag lyckades leta på webbkameran som maken hade köpt någon gång i vintras och som han sen kom inte fungerade till det han hade tänkt och lagt "någonstans". Hittade på den och lyckades installera den på datorn och kan numera spela in filmer med mig själv! Så nu ska jag bara fila på den där muntliga framställan också... :nailbiting:

Jag vill bara säga att jag är grym! Jag lyckades leta på webbkameran som maken hade köpt någon gång i vintras och som han sen kom inte fungerade till det han hade tänkt och lagt "någonstans". Hittade på den och lyckades installera den på datorn och kan numera spela in filmer med mig själv! Så nu ska jag bara fila på den där muntliga framställan också... :nailbiting:

Glöm inte att lägga ut filmerna där du dansar på bordet (eller var det i öppna spisen?) med drakarna på den här eminenta sidan bara:D

@Monstermom och ni andra som spelar ulvspel, kan ni förklara för en stackare hur det fungerar? Jag försöker följa det pågående men tycker mest att folk verkar hoppa på varandra och vara griniga, men det kanske hör till spelet?

@Monstermom och ni andra som spelar ulvspel, kan ni förklara för en stackare hur det fungerar? Jag försöker följa det pågående men tycker mest att folk verkar hoppa på varandra och vara griniga, men det kanske hör till spelet?

:rofl:
Det inte bara hör till spelet, det kan nog sägas vara spelet! :D
Hela grejen är alltså att man tilldelas roller (goda vs onda), men som god vet man bara om sin egen roll (de onda vet om varandra och får smida lömska planer tillsammans) - därför är alla andra potentiella fiender, som antingen försöker lura en eller misstänkliggöra en inför andra spelare! Och som ond måste man ju låtsas samma paranoia. :cool:

Man lynchar (röstar ut) en spelare varje dag, och däremellan får de onda käka (välja en som sparkas ur leken) en av de goda. Därför blir det väldigt mycket försvarsställning och anklagelser - det är så man luskar ut vem man vill lyncha. :up:

(Det finns en hel massa specialroller för varje lag också, men det kan sägas vara överkurs - jag har själv ingen koll på dem, fast jag spelar en del. :p)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka