athena_arabians
Trådstartare
@Jannice och @Pegasus63: Tack så mycket! Vilken söt tårtbärande gnagare du hittat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har en date med @athena_arabians att försöka få till någon gång också...
Jag vill också dejta @athena_arabians
Jag med, hon har lovat bjuda på finsprit.
Här har vi ätit kycklinggryta och ris... Väldigt gott om jag får säga det själv... Nu sitter jag och förfasar mig över Böda Camping, jag fick höra att en bekant var med och var tvungen att kolla på kanal5play... hjälp vad jag skulle få panik på ett sånt där ställe....Sitter kvar på jobbet. Döhungrig och läser middagstråden. Inte mitt smartaste drag kanske. 1 timmes bilkörning och sen till stallet innan jag är hemma. Konstigt att jag lever på statoilkorv och godis?
Campingar nuförtiden ger mig rysningar ... alla på samma fläck, alla gör samma saker, alla glor på vad alla andra gör - brrrrrrr .Här har vi ätit kycklinggryta och ris... Väldigt gott om jag får säga det själv... Nu sitter jag och förfasar mig över Böda Camping, jag fick höra att en bekant var med och var tvungen att kolla på kanal5play... hjälp vad jag skulle få panik på ett sånt där ställe....
Ja herregud, varför utsätter man sig för något dylikt? Vi bodde en natt i en campingstuga ute på västkusten för vänner hade sagt att det var så underbart att bo där... Men hjälp, tittade man ut genom dörren så stirrade man rakt in i huset mitt emot och däremellan gick det folk som försökte ta sig till sina egna stugor. Maken och jag titta på varandra och konstatera "Aldrig mer" och börjar istället prata om fjällvandring... Möjligtvis husvagn för att kunna åka iväg och bo "var som helst" men på sådana där campingar... Nej aldrig!Campingar nuförtiden ger mig rysningar ... alla på samma fläck, alla gör samma saker, alla glor på vad alla andra gör - brrrrrrr .
Å andra sidan så skulle jag inte kunna bo i ett "villa-område" heller.... .
Jag vill bara säga att jag är grym! Jag lyckades leta på webbkameran som maken hade köpt någon gång i vintras och som han sen kom inte fungerade till det han hade tänkt och lagt "någonstans". Hittade på den och lyckades installera den på datorn och kan numera spela in filmer med mig själv! Så nu ska jag bara fila på den där muntliga framställan också...
Ser du dem inte? Ja det är bara de som kan se drakar och enhörningar som kan se filmerna så det kanske inte är så konstigt...Glöm inte att lägga ut filmerna där du dansar på bordet (eller var det i öppna spisen?) med drakarna på den här eminenta sidan bara
@Monstermom och ni andra som spelar ulvspel, kan ni förklara för en stackare hur det fungerar? Jag försöker följa det pågående men tycker mest att folk verkar hoppa på varandra och vara griniga, men det kanske hör till spelet?
@Monstermom Aha ja då är det inget för mig, jag skulle nog kunna spinna ihop historien men det verkar mest surt och grinigt så jag har nog gjort rätt som inte har gett mig in i det hela!
Ja det verkar ha lugnat ner sig så glimten i ögat lyser igenom... Nåja jag följer på och ser om jag kan se något mönster "utifrån" liksom...Haha, nä grinigheten är absolut med en gigantisk glimt i ögat! Paranoian och aggressiviteten är på skämt, jag lovar!
Ja det verkar ha lugnat ner sig så glimten i ögat lyser igenom... Nåja jag följer på och ser om jag kan se något mönster "utifrån" liksom...
En liten snabbis fixar han säkert! Ha en trevlig natt då...@tråden: FYI så kommer jag att få särbo inatt (han går av skift). Det finns mao chans till inkilning men han är förmodligen trött (HELT FÖRSTÅELIGT!) så jag är nöjd med gos
En liten snabbis fixar han säkert! Ha en trevlig natt då...
Jag är svag i anden och hoppade på ulvspelet... Hm undrar om jag har gjort något väldigt dumt nu?
Egentligen inte... Men å andra sidan så sitter jag vid datorn nästan hela dagarna och jobbar och plugga så lite nöje borde man väl få ha på sidan av?Beror på hur mycket tid över du har misstänker jag...