Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ska jag få något vettigt gjort idag?? Hoppning hela dagen, då är det svårt att slita sig från datorn. :angel:
Hmmm...om du tar ett dressyrpass framfor datorn sa har du ju slagit tva flugor pa smallen ;) Och dressyren maste ju motverka att du tittar pa hoppning..plus att om du ar pa jobbet (som alla som skriver har i enhorningstraden ar...) sa forgyller du dagen for dina kollegor ocksa :up:
Win-winsituation

Jag har lyckats få ihop en del av plugget, nu ska jag nog ta och måla klart lite bokhylla så vi kan få ordning på ungarnas rum. VM på tvn får klara sig utan mig en stund till, det kanske går bättre då så jag inte stör med mina kommentarer om sitsar och tygeltag... :angel:

Jag har lyckats få ihop en del av plugget, nu ska jag nog ta och måla klart lite bokhylla så vi kan få ordning på ungarnas rum. VM på tvn får klara sig utan mig en stund till, det kanske går bättre då så jag inte stör med mina kommentarer om sitsar och tygeltag... :angel:
Vad duktig du är. Jag har passat på att klippa hål i dränslangar. Det går bra att göra framför datorn. ;)
Sen är det ren ryttarporr att se Marcus Ehning och Cornado.

Forresten, sag ni enhorningen som hoppade tidigare? Jag tror den hade druckit RedBull, for attsingen vad den flog over hindren! Som en skallad ratta! Apropa det @athena_arabians , var det kanske din buskavel pa skallade rattor som katterna drog in?? Du vet ju att buskavel ar forbjudet:rage: :mad::mad::mad::rage:

Det är lugnt, det var gräsavel (mest timotej med en rejäl andel klöver) :up: Det är sedan när de dött som de hamnar i syrenbusken! :devil:

Får väl passa på att göra lite nytta nu när det är paus. Bjuder på en pausbild. @Nacheta var det den här?
arndnl_ABF95221.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka