Bilateralt?Vad ar det du har bilat? Ar det stallgolvet?
annars haller jag med dig, forresten. hopplost trist nar saker som SKA fungera INTE fungerar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilateralt?Vad ar det du har bilat? Ar det stallgolvet?
annars haller jag med dig, forresten. hopplost trist nar saker som SKA fungera INTE fungerar.
Ellerhur? Jag tittade långt in på de där nya bilarna i bilhallen... Fyrhjulsdrift, problemfritt och så är de rena inuti också.. Av någon märklig anledning så är våran bil alltid fylld med grejer...Bilat ska bara funka. Ska det vara så himla svårt???
Meeeeeeen, vad stilla det var här då! Ska jag behöva ta till mina Alla Barnen-historier igen?
Nej nej nej... Vi har hört dem redan! Jag råkade bli lite upptagen med ett ulvspel... Och så en fantastisk bok och så har jag både plugg och jobb som måste göras...Meeeeeeen, vad stilla det var här då! Ska jag behöva ta till mina Alla Barnen-historier igen?
Jag "jobbar" hemifrån idag. Försöker komma på orsaker till att slippa städa.Meeeeeeen, vad stilla det var här då! Ska jag behöva ta till mina Alla Barnen-historier igen?
Jag är faktiskt upptagen ser du. Inkilning har pågått
Nej nej nej... Vi har hört dem redan! Jag råkade bli lite upptagen med ett ulvspel... Och så en fantastisk bok och så har jag både plugg och jobb som måste göras...
Jag "jobbar" hemifrån idag. Försöker komma på orsaker till att slippa städa.
Titta hittade en bok. Måste nog läsa den nu.
Kanske ska sluta låtsats vara upptagen och ta ut hästen på en tur i solen istället.
Bara massa skryt från @bumpo och @athena_arabians ! En annan hann just börja tänka på inkilning när den yngsta förmågan kom ner trampande och klagade på ont i magen... Vi förflyttade oss till tv-rummet så att maken skulle kunna få sova åtminstone. Efter tio minuter sov ungen som en stock och jag gjorde mitt bäst... Två sits soffor är inget för vuxna att sova i, så jag fick lov att städa ur gästrums sängen och bädda den så jag kunde sova där... Ungen var hur pigg som helst i morse, även maken men jag är trött och oinkilad...
Ja det är det! Lägg till förkyld på det så får du se hur illa det är med mig!Meh, trött och oinkilad är ju ett ruttet tillstånd!
Åh vad trött jag blir på mig själv, nu när jag äntligen fick flyt på pratande så inser jag att jag hade glömt att trycka igång inspelning....
trodde ja jag... Tjena att det gick att lägga in en film... Max storleken skulle vara 20 mb... min film var på 90 mb... Så det var bara att göra om och göra en ljudfil av det hela, fördel, jag behövde inte sitta och titta i kameran utan kunde titta i mina papper, nackdel att jag inte kunde visa med ansiktsuttryck och händer... Nåja vi får väl se vad det blir av det hela...Nu har jag åtminstone fått till något... Typ 1,5 min för långt med det får hon ta!