Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det deppdrakar här :cry: :cry: :cry: Särbon åkte hem (fick ha honom här en extra dag :love:) och det är jättejobbigt. Jag vill bo närmare honom men vill inte sälja huset (nej, han kommer inte att flytta vilket jag har full förståelse för).

Jaja, det mesta brukar ordna sig. Bara att bryta ihop och komma igen.

Nu är det deppdrakar här :cry: :cry: :cry: Särbon åkte hem (fick ha honom här en extra dag :love:) och det är jättejobbigt. Jag vill bo närmare honom men vill inte sälja huset (nej, han kommer inte att flytta vilket jag har full förståelse för).

Jaja, det mesta brukar ordna sig. Bara att bryta ihop och komma igen.
Det finns inte möjlighet att ha kvar huset som "semesterbostad" och ändå flytta ihop med honom? Bara som en tanke, jag längtar lite tills den dag jag och syrran får ta över mammas sommarstuga då den går att vara i året runt och det skulle vara skönt med en tillflykts ort hela året om liksom. ;)

Det finns inte möjlighet att ha kvar huset som "semesterbostad" och ändå flytta ihop med honom? Bara som en tanke, jag längtar lite tills den dag jag och syrran får ta över mammas sommarstuga då den går att vara i året runt och det skulle vara skönt med en tillflykts ort hela året om liksom. ;)

Jo, det har vi pratat om :) Om allt går som planerat kommer jag att ta med mig katterna upp i jul och se om de kan tänkas vilja åka emellan (särbon tog ju bort sin katt i våras så nu går det att prova). De får dock vara innekatter när de är där isåfall, han bor så nära stora vägen plus att jag vill inte de ska gå och gömma sig (och möjligtvis försvinna).

Om du vill kan jag muntra upp dig med en fin bild på en enhörning, som du kan tillägna dagarna då diamantborraren inte är hos dig:

10351675_803354976373836_6017585026001468288_n.jpg

Om du vill kan jag muntra upp dig med en fin bild på en enhörning, som du kan tillägna dagarna då diamantborraren inte är hos dig:

10351675_803354976373836_6017585026001468288_n.jpg
Det där var en MYCKET användbar u-nicorn - Tack :up::D

Hörrni - vi är på sida 3..... det här går inte - RYCK UPP ER :rage: (ja jag med då...)
@Barret - var ÄR du egentligen :confused:. Jag saknar prickikorv-historier :(.

Dödsbo får jag också upp...
Har aldrig googlat på dödsbo eller SD så det är ju uppenbarligen inte baserat på historik..,
Det beror kanske lite på vilka sök ord de har betalat för? Jag kan tänka mig att SD har köpt in sig på allt som skulle kunna ha något med politik, rättvisa, invandring osv med att göra... Dödsbon känns lite märkligare faktiskt, för just nu försöker jag hålla mig rätt uppdaterad om politiken överlag. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka