Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bara reklam om resor, ba' så ni vet! Borde betyda att Buke tycker att jag ska göra nåt vettigare än att sitta här och resa bort en sväng istället. Elaka Buke :eek:

Och varför skulle man vilja göra det?! :cautious: :wtf:
Det kan vara rätt bra... ;) Om man har förutseende föräldrar som gör sånt så kan de eventuellt ta fram friska celler om du skulle råka få någon sjukdom som skulle kunna tänkas behöva det... Men att göra reklam för det känns lite...

Är det någon som vill ha min förkylning? Jag har hostat snart en månad och nu har slemmet kommit... Och snoret och huvudvärken... Och jag skulle behöva storstäda hela huset för på lördag kommer hela företaget hit på kräftskiva... :crazy:

Det kan vara rätt bra... ;) Om man har förutseende föräldrar som gör sånt så kan de eventuellt ta fram friska celler om du skulle råka få någon sjukdom som skulle kunna tänkas behöva det... Men att göra reklam för det känns lite...

Är det någon som vill ha min förkylning? Jag har hostat snart en månad och nu har slemmet kommit... Och snoret och huvudvärken... Och jag skulle behöva storstäda hela huset för på lördag kommer hela företaget hit på kräftskiva... :crazy:

Nej tack. Jag har haft mens i snart 7 veckor så jag tycker att jag har djävulskap så det räcker!

Nej tack. Jag har haft mens i snart 7 veckor så jag tycker att jag har djävulskap så det räcker!
Du har inte funderat på att kanske knipa lite? ;) Skämt å sido, jag hoppas att du har pratat med någon kunnig, jag fick några tabletter utskrivna när min mens krånglade för många år sedan, de fick ordning på systemet igen! ;)

Jahaja, är det DEN jag har fått - TACK SÅ MYCKET :rage:

Jag sitter här och undrar om jag ska ta bort AdBlock, det verkar ju riktigt roligt med reklam... toapapper - viktväktarna - spara stamceller... :wtf::meh:.

@Jannice är det däremot SUPERSYND om, jamenar mens i 7 veckor... :crazy::down::arghh:. Då behöver du en resa som tröst - gärna att någon annan betalar också :idea::D.

Jag sitter här och undrar om jag ska ta bort AdBlock, det verkar ju riktigt roligt med reklam... toapapper - viktväktarna - spara stamceller... :wtf::meh:.

@Jannice är det däremot SUPERSYND om, jamenar mens i 7 veckor... :crazy::down::arghh:. Då behöver du en resa som tröst - gärna att någon annan betalar också :idea::D.
Du får väl skylla dig själv om du flyger förbi när jag nyser sju gånger på raken... Ärligt talat så fick jag tjippa efter andan en stund efter det... :crazy:
Reklam är kul! Fast min hjärna har installerat någon egen Adblocker så jag ser sällan reklamen om jag inte aktivt letar efter den... ;) Men det märks att det ibland går lite väl fort när de gör reklam, ibland blir det väldigt väldigt fel... ;)

Du har inte funderat på att kanske knipa lite? ;) Skämt å sido, jag hoppas att du har pratat med någon kunnig, jag fick några tabletter utskrivna när min mens krånglade för många år sedan, de fick ordning på systemet igen! ;)

Jag var till Kvinnokliniken i onsdags och fick medicin utskrivet, tillsammans med en diagnos om PCOS och att de vill att jag börjar med p-piller när den första medicinen är slut för att se om mensen rätar till sig. Ska tydligen hjälpa med PCOS't med...

Jag tycker också att det är supersynd om mig OCH att jag borde få en betald resa som tröst! Du är bra du @Scata och tycker vääääääldigt bra saker :love:

Jag tror att det var det här:
Reklam för Viktväktarna. Vad försöker Buke säga mig?:cautious:
Som orsakade det här:
Känner mig så himla duktig som tränade idag trots stort mentalt motstånd

Och som mental notering till mig själv, att åka till Ikea med en nästan tonåring som vill strosa, en 9 åring som tycker att Ikea är som en stor lekplats där man kan springa, klättra och hoppa, en make som tror att jag försöka utöva tortyr och så jag, dunder förkyld, trött och bara vill få det vi ska göra gjort... Jag tror att maken faktiskt kom närmast...
Fast när vi var klara så kunde vi avsluta med en middag där alla fick det de ville ha, jag fick en härlig sallad, stora barnet tacobuffé och minsta och största barnet fick pizza! ;)

Nej fråga @Barret hon har tjatat om sin lila kompis hur länge som helst! Var har hon tagit vägen förresten? Har hon köpt sig en ny lila kompis och nu inte har tid med oss alls? :(
Inga lila pojkvänner än :(
Skulle inte @Barret ut på turnè med pricig korvarna:cautious: Eller var det senare?
Nopes, det var nu. Har hattat runt så mkt att jag knappt vet vem jag är eller vilken dialekt jag ska prata.
Hm nu när du säger det så... Men borde hon inte kunna titta in och säga hej åtminstone? @Barret HALLÅ!!!
Hej :)

@Barret kanske har batterislut? Har hort att de lila pojkvannerna gar att fa i ett exklusivt set med inbyggd dator sa det BORDE ju ga att titta in har och beratta hur det gar. Jag menar, det ar ju o-ren hyfs! :mad: Tur att (de flesta) kvinnor och @Barret har sa stor simultankapacitet i och med vad de lila brukar anvandas till... Det ar roligt att simulera...:banana:
Oh, en sån ska jag skaffa. Fast å andra sidan är jag ju rent ut smickrad när jag återvänder efter en tids frånvaro och inser hur saknad jag
har varit. Så kanske håller mig till DOS-versionen av de lila pojkvännerna (jag vill ju trots allt kunna spela lite klassiska spel mellan varven)

Jag vet inte. Skulle kunna vara kvar i Herrfallet... Men samtidigt har jag ett vagt, dimmigt minne av nån stuga i utkanten av Ulricehamn (men kan vara en illusion. Vi körde trots allt in i Trädet på vägen dit och äpplena var fasligt lika rönnbär...). Fast känns lite konstigt. Har SL börjat trafikera Västra Götaland än?

@Barret var är du??? Om jag lockar med en prickig korv kanske hon kommer?
110118_Pricke_korv.jpg
Fast jag har ju redan två?..

@alla
Jag vet inte vad jag ska säga... Jag är rörd och... Och... Rörd över ert engagemang. Visade sig att mamma hade lite faliga grejer kallat TV (nån sån där konstig box med massa människor fångna i sig) och SnuSkromaner i överflöd... Så om ni vill se mig som kidnappad så är det helt ok.
Och, nä, nag hinner inte läsa ikapp alltihop. jag är för upptagen med att ta reda på hur det ska gå när den efterlyste, men ack så missförstådde, cowboy-hjälten äntligen hittar vägen in under kjolarna på den propra, oskuldsfulla men oh så passionerade dottern till ranchägaren (hädanefter refererad till som RÄ) han jobbar för (men som han aldrig träffat eftersom RÄ är iväg för att rekrytera taggtråd och köpa revolvermän... Eller om det var vice versa. Minns inte riktigt eftersom jag fokuserade på att fundera över hur många otillfredställda erektioner en viril karl kan ha utan att hans verktyg trillar av eller ger sig ut på egna äventyr)

Så skönt att du lever barris, du får inte överge oss så där! :love:

Se till att hinna njuta av äpplena i Sörland, de är ju lite sällsyntare norröver ;) Särbon frågade om jag ville ha kvar några äpplen ("Nej") så nu är mina träd skövlade :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka