Reklam för Viktväktarna. Vad försöker Buke säga mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu en reklam om att man kan spara sitt nyfödda barns stamceller..
Reklamen här på Buke är fascinerande... Vilken blandning
Det kan vara rätt bra... Om man har förutseende föräldrar som gör sånt så kan de eventuellt ta fram friska celler om du skulle råka få någon sjukdom som skulle kunna tänkas behöva det... Men att göra reklam för det känns lite...Och varför skulle man vilja göra det?!
Det kan vara rätt bra... Om man har förutseende föräldrar som gör sånt så kan de eventuellt ta fram friska celler om du skulle råka få någon sjukdom som skulle kunna tänkas behöva det... Men att göra reklam för det känns lite...
Är det någon som vill ha min förkylning? Jag har hostat snart en månad och nu har slemmet kommit... Och snoret och huvudvärken... Och jag skulle behöva storstäda hela huset för på lördag kommer hela företaget hit på kräftskiva...
Nej tack. Jag har haft mens i snart 7 veckor så jag tycker att jag har djävulskap så det räcker!
Ja, ungefär så känns det faktiskt! Sambon håller nog med
Du har inte funderat på att kanske knipa lite? Skämt å sido, jag hoppas att du har pratat med någon kunnig, jag fick några tabletter utskrivna när min mens krånglade för många år sedan, de fick ordning på systemet igen!Nej tack. Jag har haft mens i snart 7 veckor så jag tycker att jag har djävulskap så det räcker!
Jahaja, är det DEN jag har fått - TACK SÅ MYCKETÄr det någon som vill ha min förkylning? Jag har hostat snart en månad och nu har slemmet kommit... Och snoret och huvudvärken... Och jag skulle behöva storstäda hela huset för på lördag kommer hela företaget hit på kräftskiva...
Du får väl skylla dig själv om du flyger förbi när jag nyser sju gånger på raken... Ärligt talat så fick jag tjippa efter andan en stund efter det...Jahaja, är det DEN jag har fått - TACK SÅ MYCKET
Jag sitter här och undrar om jag ska ta bort AdBlock, det verkar ju riktigt roligt med reklam... toapapper - viktväktarna - spara stamceller... .
@Jannice är det däremot SUPERSYND om, jamenar mens i 7 veckor... . Då behöver du en resa som tröst - gärna att någon annan betalar också .
Du har inte funderat på att kanske knipa lite? Skämt å sido, jag hoppas att du har pratat med någon kunnig, jag fick några tabletter utskrivna när min mens krånglade för många år sedan, de fick ordning på systemet igen!
Jahaja, är det DEN jag har fått - TACK SÅ MYCKET
Jag sitter här och undrar om jag ska ta bort AdBlock, det verkar ju riktigt roligt med reklam... toapapper - viktväktarna - spara stamceller... .
@Jannice är det däremot SUPERSYND om, jamenar mens i 7 veckor... . Då behöver du en resa som tröst - gärna att någon annan betalar också .
Som orsakade det här:Reklam för Viktväktarna. Vad försöker Buke säga mig?
Känner mig så himla duktig som tränade idag trots stort mentalt motstånd
Inga lila pojkvänner änNej fråga @Barret hon har tjatat om sin lila kompis hur länge som helst! Var har hon tagit vägen förresten? Har hon köpt sig en ny lila kompis och nu inte har tid med oss alls?
Nopes, det var nu. Har hattat runt så mkt att jag knappt vet vem jag är eller vilken dialekt jag ska prata.Skulle inte @Barret ut på turnè med pricig korvarna Eller var det senare?
HejHm nu när du säger det så... Men borde hon inte kunna titta in och säga hej åtminstone? @Barret HALLÅ!!!
Oh, en sån ska jag skaffa. Fast å andra sidan är jag ju rent ut smickrad när jag återvänder efter en tids frånvaro och inser hur saknad jag@Barret kanske har batterislut? Har hort att de lila pojkvannerna gar att fa i ett exklusivt set med inbyggd dator sa det BORDE ju ga att titta in har och beratta hur det gar. Jag menar, det ar ju o-ren hyfs! Tur att (de flesta) kvinnor och @Barret har sa stor simultankapacitet i och med vad de lila brukar anvandas till... Det ar roligt att simulera...
Jag vet inte. Skulle kunna vara kvar i Herrfallet... Men samtidigt har jag ett vagt, dimmigt minne av nån stuga i utkanten av Ulricehamn (men kan vara en illusion. Vi körde trots allt in i Trädet på vägen dit och äpplena var fasligt lika rönnbär...). Fast känns lite konstigt. Har SL börjat trafikera Västra Götaland än?@Barret: Var äär duu?
Fast jag har ju redan två?..