Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Grannen har faktiskt gett oss tillåtelse att gå och palla äpplen från deras gård. Jag hoppas bara att de inte ser ut som rönnbär. Men kanske bara var de västgötska äpplen...

@alla mina kära vänner Imorgon kommer jag styra norrut igen (ser inte framemot långkörning och kan inte bestämma om jag ska utmana ödet och våga på sträckkörning eller om jag ska riskera att inte kunna betala räkningarna bara för att jag övernattar någonstans... Jag håller er uppdaterade när jag är åter i kära gamla Norrbotten (som jag för tillfället funderar på att lämna för ett längre tags vistelse i Stockholm för att spara in kostnader)

@athena_arabians Grannen har faktiskt gett oss tillåtelse att gå och palla äpplen från deras gård. Jag hoppas bara att de inte ser ut som rönnbär. Men kanske bara var de västgötska äpplen...

@alla mina kära vänner Imorgon kommer jag styra norrut igen (ser inte framemot långkörning och kan inte bestämma om jag ska utmana ödet och våga på sträckkörning eller om jag ska riskera att inte kunna betala räkningarna bara för att jag övernattar någonstans... Jag håller er uppdaterade när jag är åter i kära gamla Norrbotten (som jag för tillfället funderar på att lämna för ett längre tags vistelse i Stockholm för att spara in kostnader)

Vilken väg åker du? Det borde ju gå att krascha hos någon Bukefalist ;)

:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Tack! Var bara det jag ville säga.

Jobbig dag? :) *klappar på @Jeps* Blir det bättre om du får en blomdrake?

FlowerDragonAdult.png

Vilken väg åker du? Det borde ju gå att krascha hos någon Bukefalist ;)
Planen är E4 raka vägen till Töre och sedan underbara kostigen E10 från Töre till Gällivare. Jag är normalt sett inte så äventyrlig i mina vägval.

På nervägen sov jag över hos min f.d stallägare i Umeå men liten prick hann med att tugga sönder ena makan i två olika par skor på de relativt få timmar vi var där, så jag vet inte om de vågar släppa in oss i sitt hus igen :S

Kom ju på att jag kan tillägga att om det finns någon i Sundsvalls-, Umeå- eller Skellefteområdet som råkar vilja ha ett besök av ett Barr och två prickikorvar på väg norrut imorgon så kan vi nog kanske ordna det :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka