Åh Välkommen tillbaka till oss @Barret ! Sådana där romaner kan vara lite beroendeframkallande... Och du skulle nog behöva en lila leksak också...
Inte behöver väl leksaken var lila, lyssna bara vad Werner och Werner säger på slutet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh Välkommen tillbaka till oss @Barret ! Sådana där romaner kan vara lite beroendeframkallande... Och du skulle nog behöva en lila leksak också...
@athena_arabians Grannen har faktiskt gett oss tillåtelse att gå och palla äpplen från deras gård. Jag hoppas bara att de inte ser ut som rönnbär. Men kanske bara var de västgötska äpplen...
@alla mina kära vänner Imorgon kommer jag styra norrut igen (ser inte framemot långkörning och kan inte bestämma om jag ska utmana ödet och våga på sträckkörning eller om jag ska riskera att inte kunna betala räkningarna bara för att jag övernattar någonstans... Jag håller er uppdaterade när jag är åter i kära gamla Norrbotten (som jag för tillfället funderar på att lämna för ett längre tags vistelse i Stockholm för att spara in kostnader)
Vinkar med vingenVilken väg åker du? Det borde ju gå att krascha hos någon Bukefalist
Inga lila pojkvänner än
Tack! Var bara det jag ville säga.
Tack gulle du.
Hahaha, sprutar den frön eller???
Hahaha, sprutar den frön eller???
Nej såpbubblor - rosa!Hahaha, sprutar den frön eller???
Planen är E4 raka vägen till Töre och sedan underbara kostigen E10 från Töre till Gällivare. Jag är normalt sett inte så äventyrlig i mina vägval.Vilken väg åker du? Det borde ju gå att krascha hos någon Bukefalist
Försöker jag intala både son och make - ingen tror mig...
Rolig och rolig... jag hittade en bild på din panda och gamle Einar!Kan ingen skicka mig en rolig bild så jag blir glad..
Nu är det deppdrakar här Särbon åkte hem (fick ha honom här en extra dag ) och det är jättejobbigt. Jag vill bo närmare honom men vill inte sälja huset (nej, han kommer inte att flytta vilket jag har full förståelse för).
Jaja, det mesta brukar ordna sig. Bara att bryta ihop och komma igen.