Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo det är svårt att vara ödmjuk när man är suverän. :angel: ;) och det vet jag inte om jag håller med om, men det är ju jag det. :p

Woho! It's a date! :D

*muttrar* här sitter ni och planerar dater och jag får plugga... :( Fast stockholm på höstlovet, då brukar jag känna mig :banghead::rage::arghh: jag har gjort det ett par gånger med ungarna men ångrar mig varje gång... Jag ska satsa på studiedagar hädan efter! ;)

Någon som kan förklara för en idiot (jag) hur man spelar in en ljudfil och sedan får in den på studieplattformen? Jag har kommit så långt att jag kan tvinga dottern att spela in mig med sin mobil, men sen hur jag får det från mobilen till datorn... Ja där gick min gräns ja... Eller så ska jag köpa mig en webbkamera, med mikrofon eller är det sånt som ingår i alla webbkameror? Ja ni fattar vilken nivå ni måste förklara på... :idea:

Eller kan jag använda mig av ps3 move tro? Eller nej det kanske inte känns så seriöst... Men en webbkamera för 99 kr, skulle det fungera för att göra en muntlig presentation?

Ful finsprit på flaska från polen är heller inte fel, många goda smak varianter man bjudits på när killarna kommer med pallar på helgerna :)

(fast de har en ovana att dricka rent från små glass och sedan skölja ned med slödricka)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka