GRATTIS på födelsedagen @athena_arabians
Du slipper få en sork i present av mig
Du slipper få en sork i present av mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, några näbbmöss som komplement, annars blir det inte så mycket födelsedagsfirande.Grattis! Hoppas du får fler presenter än sorken.
Stort grattis på födelsedagen! Jag hoppas att du får något betydligt bättre än en sork...@Snurrfian: Det låter som en kul kväll (fast det är inte så kul att vara den enda nyktra i rummet ).
Själv väntar jag på att min håriga mördare ska komma med min födelsedagssork
Jag konstaterade att det är lustigt hur en del elever har blivit väldigt vuxna medan andra är precis likadana som de var när de var 16.
Inte bara utseendemässigt utan även hur se betedde sig. Den coolaste killen i gänget var fortfarande den coola sextonåringenDu det var en kille, han såg precis ut som när vi gick ut sjuan, knappt en dag äldre så han ut... Fast det kanske inte var helt positivt i hans fall...
Smart kisse!@Jeps, @Scata, @Mia_R och @Snurrfian: TACK!
Jag tror kisses födelsedagspresent var att hon INTE kom hem med byte Jag såg henne jaga, hon gjorde världens hopp från en stor sten som ligger på grannes åker (den är högre än mig och har avsatser).
Ta en alvedon! Jag har varit på morgonutflykt och lämnat bilen på service... Så nu är jag utan bil idag och kommer på typ tusen saker jag skulle behöva åka iväg och göra med bilen... Men jag får väl jobba och plugga istället...Varför är buke heldött när jag vill hänga här?
Vaknade med sprängande huvudvärk en timme för tidigt, och även om det bättrat sig är jag ett vrak. Vad gör ni idag?
Jag har planerat dagens bus med frugan. Nu ska jag attackera duschen och försöka att inte vara allt för frustrerad...
Ta en alvedon! Jag har varit på morgonutflykt och lämnat bilen på service... Så nu är jag utan bil idag och kommer på typ tusen saker jag skulle behöva åka iväg och göra med bilen... Men jag får väl jobba och plugga istället...
Budapestrulle, picknick, mer planer inför helgens äventyr och självklart ska hon få lyssna på mitt ältande om ligg som inte blir avVad för bus?
Budapestrulle, picknick, mer planer inför helgens äventyr och självklart ska hon få lyssna på mitt ältande om ligg som inte blir av
Förresten har jag byxor som sitter som dom ska!! Alla mina gamla byxor var ju för stora!!
Självklart är det på rätt sida. Ska göra götet osäkert . Men misstänker att du menade Stockholm.Det låter trevligt! Om ni förlägger det på rätt sida av landet hakar jag på?
Najs! Själv har jag växt ur alla mina.
Najs! Själv har jag växt ur alla mina.