Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Snurrfian: Det låter som en kul kväll :up: (fast det är inte så kul att vara den enda nyktra i rummet :cautious:).

Själv väntar jag på att min håriga mördare ska komma med min födelsedagssork :meh:
Stort grattis på födelsedagen! Jag hoppas att du får något betydligt bättre än en sork...
296150.JPG

En stor favorit för mig! :D

Varför är buke heldött när jag vill hänga här? :mad:

Vaknade med sprängande huvudvärk en timme för tidigt, och även om det bättrat sig är jag ett vrak. :p Vad gör ni idag?

Varför är buke heldött när jag vill hänga här? :mad:

Vaknade med sprängande huvudvärk en timme för tidigt, och även om det bättrat sig är jag ett vrak. :p Vad gör ni idag?
Ta en alvedon! :D Jag har varit på morgonutflykt och lämnat bilen på service... Så nu är jag utan bil idag och kommer på typ tusen saker jag skulle behöva åka iväg och göra med bilen... :angel: Men jag får väl jobba och plugga istället...:cautious:

Jag har planerat dagens bus med frugan. Nu ska jag attackera duschen och försöka att inte vara allt för frustrerad...

Ta en alvedon! :D Jag har varit på morgonutflykt och lämnat bilen på service... Så nu är jag utan bil idag och kommer på typ tusen saker jag skulle behöva åka iväg och göra med bilen... :angel: Men jag får väl jobba och plugga istället...:cautious:

Gjort!

Haha, det kanske behövs om du ska få något gjort? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka