Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag varit en duktig KVINNA och bakat fika bröd till skidföreningen som ska ha ungdomsträff i helgen. Sen var jag mindre DUKTIG KVINNA genom att säga nej till sons fotbollstränare om att stå på A-lagsmatchen och vara matchvärd i morgon... Nån måtta får det vara på föreningsnyttan! ;)
Men så var jag uppbokad imorgon också, jag ska på klassåterträff med grundskolan... Det ska bli spännande att se alla igen! ;)

Alltså... Jag vet att ni pratar om pangare och sånt egentligen... Men min hjärna omvandlade hela den diskussionen till metaforer för inkilning. Jag måste verkligen investera i en ny pojkvän (och min iFån tyckte f ö att det borde stå incesters istället för investera..:cautious:)

Särbon sa när han ringde idag att han skulle komma och kila in mig på onsdag (när han är på väg hem). Jag sa åt honom att han lovar och lovar så att jag tror det när jag ser det! ;) :rofl:

@bumpo, @Barret och @stjarnhimmel: Jag har ett jättebra förslag för att ni ska träffa män (och iofs kvinnor om det är en option). Gå på demonstration där en part är något kontroversiellt parti (typ SD eller SvP). Se till att någon av demonstranterna slår ner er så en av de söta poliserna får ta hand om er! Klart o betalt! (det sista sägs med fördel på norrländsk dialekt, det låter bättre då).

Det var MYCKET ögonfägnad idag i Falun :o :o :D

@bumpo, @Barret och @stjarnhimmel: Jag har ett jättebra förslag för att ni ska träffa män (och iofs kvinnor om det är en option). Gå på demonstration där en part är något kontroversiellt parti (typ SD eller SvP). Se till att någon av demonstranterna slår ner er så en av de söta poliserna får ta hand om er! Klart o betalt! (det sista sägs med fördel på norrländsk dialekt, det låter bättre då).

Jag har ingen fetisch för män i uniform...eller män i maktposition... Det hade nog underlättat om jag hade det. Men tack för förslaget :up:

Tack för tipset. Fast jag tror jag missade när de var i stan igår. En av poliserna i stan är dessutom en gammal flamma från ungdomen. Kanske dags att ta tag i saken...

Nu har jag varit en duktig KVINNA och bakat fika bröd till skidföreningen som ska ha ungdomsträff i helgen. Sen var jag mindre DUKTIG KVINNA genom att säga nej till sons fotbollstränare om att stå på A-lagsmatchen och vara matchvärd i morgon... Nån måtta får det vara på föreningsnyttan! ;)
Men så var jag uppbokad imorgon också, jag ska på klassåterträff med grundskolan... Det ska bli spännande att se alla igen! ;)
Jag ska på 100 års fest för skolan jag jobbade på tidigare. Över 400 på festen. Borde bli kul, eller så får jag se hur gamla alla mina elever blivit. Samtidigt som jag inte åldrats alls.

Sprättat Pimsen och försöker nu bestämma mig för klänning 1 eller 2.

Har en vän som en gång myntade det klassiska talesättet: Man vet att det var längesen man var ut när man rakar benen och det ser ut som man badat hunden. I det läget var jag...

Har en vän som en gång myntade det klassiska talesättet: Man vet att det var längesen man var ut när man rakar benen och det ser ut som man badat hunden. I det läget var jag...

Skål ta mig fan! Ha så kul (och är inkilning aktuellt så gör det säkert!) ;) ;) :p :D

Men varför i herrans namn dricker du Pimm's?! :yuck: Kom över så kan jag bjuda dig på rött/vitt vin, öl, cider (torr givetvis!), bubbel, single malt och/eller brännvin! Hmm, har nog diverse likörer också... och glögg! :up:

Skål ta mig fan! Ha så kul (och är inkilning aktuellt så gör det säkert!) ;) ;) :p :D

Men varför i herrans namn dricker du Pimm's?! :yuck: Kom över så kan jag bjuda dig på rött/vitt vin, öl, cider (torr givetvis!), bubbel, single malt och/eller brännvin! Hmm, har nog diverse likörer också... och glögg! :up:
Pimsen är en julklapp och det enda som fanns i huset. Det jobbigaste med den är att jag inte hittar nån bra lemonad att blanda med. Försöker återskapa Chester Beattys Pimms n' White.

Om du inte bodde så långt borta hade jag absolut tagit dig på orden.

Pimsen är en julklapp och det enda som fanns i huset. Det jobbigaste med den är att jag inte hittar nån bra lemonad att blanda med. Försöker återskapa Chester Beattys Pimms n' White.

Om du inte bodde så långt borta hade jag absolut tagit dig på orden.

Du får se till att vara närmare nästa gång då! :rofl:

Strumpbyxor! Så slipper man städa duschen... ;)
Jag var på en väldigt trevlig återträff igår, även om jag hade lite svårt att placera ungefär hälften av killarna, men vart efter kvällen led så har jag nog lyckats komma på vilka alla var... :angel: Tjejerna däremot plockade jag väldigt fort! Men vad dryga folk blir när de dricker och man själv är nykter...:cautious: Och fruktansvärt drygt när e18 var avstängd halva vägen så det blev till att åka 80,50,30,50,90,50 osv :arghh: Och sen hem i mörker med massor av möten på smal väg utan viltstängsel... Men hem kom jag runt 01!
Hysteriskt kul att se film från att vi var på klassresa i åk sju, spelade teater i åk 9 och så vårat avslutnings spex i åk 9, att lärarna lät oss hålla på... Men våran klasslärare kom förbi och sa hej och konstatera att det var otroligt kul att se oss och att det inte var någon annan klass som hade gjort något mer spex så vårat var ihåg kommet! :D

Jag konstaterade att det är lustigt hur en del elever har blivit väldigt vuxna medan andra är precis likadana som de var när de var 16.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka