athena_arabians
Trådstartare
Just ja... min håriga mördare kom precis in med en mus Det låg en utanför dörren efter jag släppt ut henne i morse också (perfekt placerad så man ska trampa på den men jag är försiktig nu)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att skjuta lite gör att man rensar skallen och är glad och nöjd! Jag diskade utan att gnälla igår när jag hade fått ett litet skjut!
Just ja... min håriga mördare kom precis in med en mus Det låg en utanför dörren efter jag släppt ut henne i morse också (perfekt placerad så man ska trampa på den men jag är försiktig nu)
Har hon sett för mkt på våldsfilm? Spelat för mkt tv-spel?
Herregud! Hur hade du tänkt att jag skulle klara det??????Då ska vi se!
Här finns en reservdel att beställa:
http://www.ebay.com/itm/New-USB-Cha...ablet_eReader_Accessories&hash=item27e4cf6165
Brukar ta 2-3 veckor från Kina, men är bra mycket billigare. 148:- inklusive frakt!
Och här kommer en video som visar hur du byter:
För att fortsätta med skjuttemat @Snurrfian så har jag fått öva hos särbon. Jag hans .22 men det är rätt kul med .308 också, träffa huvudmål på 800m är inte så dumt .45-70 har jag inte vågat mig på
Hageln är jag inte lika mycket vän med
Alltså... Jag vet att ni pratar om pangare och sånt egentligen... Men min hjärna omvandlade hela den diskussionen till metaforer för inkilning. Jag måste verkligen investera i en ny pojkvän (och min iFån tyckte f ö att det borde stå incesters istället för investera..)Been there, done that, have the coughing t-shirt! Särbons kompis har en Colt Army (.44) som vi laddade till max (har du någon ANING om hur mycket krut det får plats i varje kammare?! ). Det är SÅ skithäftigt att skjuta en sådan! Jag hoppas särbon fixar sin svartkrutare någon gång.
Fast det är kass anslagsenergi så jag förstår inte hur de kunde ha ihjäl någon/något. Jag sköt på ett färskt vedträ på kanske 10m och kulan studsade rakt in i ladugårdsväggen så det tjongade!
Alltså det kan vara så att jag lagat surfplattan. Den startade i alla fall och säger att den laddar.
Magic fingers eller nåt. Halleluja!
Alltså... Jag vet att ni pratar om pangare och sånt egentligen... Men min hjärna omvandlade hela den diskussionen till metaforer för inkilning. Jag måste verkligen investera i en ny pojkvän (och min iFån tyckte f ö att det borde stå incesters istället för investera..)
@Jannice var det du som var expert på surfplattor? Är det verkligen rimligt att de bara ska klara ett år med batteriet? Och att det ska kosta lika mycket att byta som att köpa en ny? Att de sedan har lurat på mig en försäkring som inte täcker något känns ännu mer surt...
Alltså det kan vara så att jag lagat surfplattan. Den startade i alla fall och säger att den laddar.
Magic fingers eller nåt. Halleluja!
Låter troligt. Däremot verkar inte batteriet lika lättskrämt 16% efter att laddats hela natten.Den hoppade igång i rena skräcken när den insåg att det fanns en risk att du skulle skruva isär den
Låter troligt. Däremot verkar inte batteriet lika lättskrämt 16% efter att laddats hela natten.
Har provat med tre laddare. Enligt Google kan man prova ladda via dator. Får prova det med.
The tabletsaver is in da' house!
Nej det är det inte, vad är det för platta? Och vad vill de ha för batteriet? Jag kan kolla på de sidor sambon frekventerar och se om det finns till vettigare pris där
Det finns så många olika märken och det är en väldig skillnad på kvaliteten på de som finns. Det har inte någonting att göra med priset, finns svinbra plattor att beställa från Kina som kostar som en Denver här i Sverige, men har kvalitet och prestanda som t.o.m slår våra toppmärken.
Samsung tab3... Vi funderar på om den möjligtvis kan råka bli tappad för då gällde visst försäkringen...