Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en tab2:a, där ser man att den laddar men inte ordentligt för att det är ett rött kryss över batteriikonen...

Klart den kan bli tappad, jag har hört att källargolv är magnetiska och drar till sig både telefoner och surfplattor! :up:
Den har dummat sig tidvis med ett rött kryss, som det är just nu så laddar den jättefint till 100 %, sen drar man ur laddare och den ramlar ner till 75% och så spelar man 10 min och då dör den... Så stoppar man i laddaren och så hoppar laddningen upp till 70 % direkt... Jävla idiot teknik! :rage:

Den har dummat sig tidvis med ett rött kryss, som det är just nu så laddar den jättefint till 100 %, sen drar man ur laddare och den ramlar ner till 75% och så spelar man 10 min och då dör den... Så stoppar man i laddaren och så hoppar laddningen upp till 70 % direkt... Jävla idiot teknik! :rage:

Aj då, då har den ju verkligen fått spunk! Det går att byta porten på din med, om du nu inte ska tappa den ;)

Hur ser det ut vid batteri-ikonen när du laddar? Min Samsung har nämligen problem med laddningen, man får prova dra ut och stoppa i laddaren några gånger innan ikonen ser ut som den ska göra :)

Annars håller jag fast vid att byta USB-porten:

post-25179-you-can-do-it-gif-Waterboy-Img-JC2V.gif

Batteriikonen visar att det laddar. Nu är den uppe på 21%. :up: får väl se om det fortsätter.

Inkilning is da shit! :up: Och jo, när man inte fått något på ett tag brukar ens sinne fara i rännstenen för minsta lilla :o Har du inte skaffat en ny lila vän ännu?! :p
Inte än. Ekonomin tillåter inte pojkvänsshopping just nu :(

Fast du borde ta en snack med din iFån, den verkar vara lite störd... :cautious:
Don't I know it... :meh: Visste att det fanns ett bra skäl till varför jag (som annars är Apple-dåre) vägrade iFån så länge.

De håriga mördarna är utsläppta... fast Tassa är ju lite kass på att mörda. Igår såg jag henne smyga på en bit plast som hon tyckte såg farlig ut :meh: Jag var tvungen att gå in så jag inte skulle genera henne genom att skratta :D
Men plast ÄR farligt. Smart katt som vill rädda världen från nedskräpning. All cred till henne!:bow:

Varför ska frakten från USA vara så förbannat dyr för? Va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va ?

Varför ska frakten från USA vara så förbannat dyr för? Va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va va ?
För att du ska fundera en gång extra om du verkligen vill ha hem något från USA, det kan blir väldigt fel... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka