skatten

Trådstartare
Finns här någon som har erfarenhet av det yrket?
Kanske själv arbetar som det, eller själv är hörselskadad och på så vis har erfarenhet.
Arbetsmarknaden?
Vanliga uppdrag?
Lönenivå?
Anställd el frilans vanligast?
För- nackdelar?
 
Sv: Dövtolk

I brist på vettigare svar så kan du få mitt ;)

Jag känner en tjej som jobbar som dövtolk. Vet inte om hon är egen företagare eller jobbar genom någon förmedling, men hon har iaf väldigt varierande antal uppdrag/arbetade timmar. Tjänar mycket när hon jobbar, men kan ju aldrig vara säker på hur nästa månads inkomst blir. Men hon trivs väldigt bra med sitt jobb iaf.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 612
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Jag funderar på det kanske är dags att byta jobb. Jag skulle vilja jobba med siffror! Jag har en utbildning där majoriteten av alla...
Svar
5
· Visningar
566
Skola & Jobb Det är trots allt rätt skönt att veta att det finns bra ställen där ute. Jag vill passa på att länka till den här artikleln dock, där...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 233
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp