Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.
Helt plötsligt är nu Bukefalos citat jämförbara med vetenskap
" Plocka gärna text från Djurens rätts material". Vilket skämt!!
Ja utan ngn egen erfarenhet, kunskap eller eget tänkande.
Propaganda kallas det för.
DRH har gärna förebilder såsom kändisar istället för kunnigt folk.
Den V politikern som man skyltar med får mig att tänka på en morgonshow i radion i veckan- där en politiker jämnställde praktisk erfarenhet av kroppsarbete under många många år med att han hade verklighetsförankring så tillvida att han hade anhöriga o grannar som har verkliga arbeten o därmed visste hur det var.
Tja vad säger man...
Det här bekräftar mina värderingar om vilka typer av människor som sitter i styrelsen i DRH
Våra hästar ska bara finnas till för att beundras i hagen- som om det skulle räcka när de inte används till enbart avel. De skulle börja lida av en det ena än det andra för det är NATURLIGT att fortplanta sig o därmed skaffa ett överskott av hästar som kommer att fara illa.
Varför inte avskaffa kastrering o seminering.?
Fy för dessa mä'nniskor som inte har hela bilden framför sig o inte kan tänka längre än näsan räcker, samt klappa sig för bröstet även för sin egen kassa ridning.
Jag är övertygad om att det finns en hel del där att klaga på OM de nu har en häst eller samlar på sig en hel bunt som till slut blir övermäktigt.
Och mer av den faktan kommer av spridas av såna som inte sett en häst mer än på TV.kl
Med tanke på vad som kommit fram i denna tråden på de sista sidorna så kan jag inte låta bli att småle åt att DRH har använt Bukefalos som källa i en av sina skrivelser.
Helt plötsligt är nu Bukefalos citat jämförbara med vetenskap
" Plocka gärna text från Djurens rätts material". Vilket skämt!!
Ja utan ngn egen erfarenhet, kunskap eller eget tänkande.
Propaganda kallas det för.
DRH har gärna förebilder såsom kändisar istället för kunnigt folk.
Den V politikern som man skyltar med får mig att tänka på en morgonshow i radion i veckan- där en politiker jämnställde praktisk erfarenhet av kroppsarbete under många många år med att han hade verklighetsförankring så tillvida att han hade anhöriga o grannar som har verkliga arbeten o därmed visste hur det var.
Tja vad säger man...
Det här bekräftar mina värderingar om vilka typer av människor som sitter i styrelsen i DRH
Våra hästar ska bara finnas till för att beundras i hagen- som om det skulle räcka när de inte används till enbart avel. De skulle börja lida av en det ena än det andra för det är NATURLIGT att fortplanta sig o därmed skaffa ett överskott av hästar som kommer att fara illa.
Varför inte avskaffa kastrering o seminering.?
Fy för dessa mä'nniskor som inte har hela bilden framför sig o inte kan tänka längre än näsan räcker, samt klappa sig för bröstet även för sin egen kassa ridning.
Jag är övertygad om att det finns en hel del där att klaga på OM de nu har en häst eller samlar på sig en hel bunt som till slut blir övermäktigt.