Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det håller jag verkligen med dig om!För övrigt tycker jag alldeles för många verkar rösta på sin egen plånbok och fåniga detaljförslag snarare än att hitta grundvärderingar och ideologi att rösta på.
För övrigt tycker jag alldeles för många verkar rösta på sin egen plånbok och fåniga detaljförslag snarare än att hitta grundvärderingar och ideologi att rösta på.
Haha, ja det är verkligen tragiskt hur man kan svänga i sina åsikter från en dag till en annan.Tyvärr verkar det ju knappt finnas någon grundideologi kvar hos många av partierna. De hoppjerkar ju runt mest hela tiden så man vet ju inte från dag till dag vad de tycker ens - jmf Löfven och S som tydligt sa att "mitt europa bygger inga murar" till att nästa dag införa europas hårdaste asyllagar och M som sa att de aldrig kommer att samarbeta med SD till att nu tycka att det ska de visst göra.
Håller det lite hemligt tills jag kollat upp det merVilket parti då?
Haha, ja det är verkligen tragiskt hur man kan svänga i sina åsikter från en dag till en annan.
Men S kanske insåg hur naiva dom var med att ha helt öppna gränser och dessutom strunta i vilka som kommer in i landet och på vilka grunder.
Oj, vilket jobbigt läge.Jag har problem. Står egentligen åt det röda hållet men jag har inte förtroende för nuvarande styre.
När jag gör undersökningar hamnar jag oftast i mitten dvs S eller C enligt undersökningarna
SD och V är dom partierna som öppet är EU-kritiska.Vet någon hur partierna ställer sig mot EU?
Jag är ganska oinsatt just nu då jag varit i england en längre tid.
![]()
SD och V är dom partierna som öppet är EU-kritiska.
Jag har alltid rösta på s i kommunalvalet men nu har s gjort bort sig något av det grövsta här i malung sälen så nu får jag leta ett annat parti !Jag har alltid varit sosse men har mer och mer tröttnat på socialdemokraternas politik (speciellt lokalt) och börjat snegla på vänsterpartiet. Tycker att de står för mer socialdemokratiska värderingar än vad S gör.