distans i globen?

Tender

Trådstartare
så, vad ska man införskaffa för distanssaker på mässan i globen?
Ridsport ska väl dit i år igen och har då planerat att köpa boken "med naturen som ridhus", någon som läst den?

Sv: distans i globen?

Jag tror att du kan hitta en del andra distans-saker! Har för mig att Torsion ska till Globen! Mmmm, träns i läckra färger, fräcka ridbyxor mm. Ha det så trevligt!!!

Mia ska väl till Globen med alla sina härliga färgglada träns och distansgrejer? :)

någon från buke som ska dit?

jag ska dit lördag iaf, ska se om jag hittar något roligt :bump:

ja jag skulle vilja gå söndag med, men har man inte tillräckligt med hästvakter..:(

Hästvakt? Du menar nån som tar in dem på kvällen?

*blev just nu extra glad att mina går på lösdrift :D *

jag har 5st som behöver matas osv. har mina inhyrda i kollektivstall,.. :( längtar tills jag får eget!

Trodde först att det skulle bli distans tävlingar i globen. :o :D kul med mycket publik men det blir nog ingen vidare omväxlande bana...
Dum fråga kanske men kan man gå bara på mässan eller måste man köpa vanlig föreställningsbilljet för att komma in?

Man kan köpa biljett bara till Annexet.. minns inte vad det kostar, men syster min ska dit. :) Var inte så dyrt. Under 50-lappen tror jag.

åå då vill jag ju åka ju!! (ville egentligen gå på showen & mässan hela helgen, men det blir ju över 2000kr + allt man köper..:cool: är man "fattig" så är man) . älskar att gå runt och titta, känna på hästgrejjor och få inspiration. (hehe, gärna shoppa också, förstås, en ibland räcker det med "fönstershopping")

alltså jag var där lördag och söndag förra året... MEN det lönar sig INTE att gå två heldagar. Mycket kommer igen i showerna, och det kändes mest som upprepning. Visserligen smet vi till annexet när det var något vi redan sett (vi brukar annars smita mitt i också ändå för att slippa den värsta rusningen) men i slutet var det nästan långtråkigt. Så jag skulle rekommendera att ta en heldag, alternativt plocka ut det man vill se och köpa enstaka biljetter.

Showen skulle jag def. välja söndagen. Nu är jag ju 160 mil bort så jag missar helt o hållet.

*summering*

var där och köpte boken! har börjat läsa lite smått å den verkar lovande :bow:

tyvärr hittade jag inga "distansgrejjer", men det kanske finns mer på scandinavium.. har planerat att åka dit i år ;)

vad har ni köpt som var i globen? :bump:

:O då måste jag ha missat dem :( var ju så mkt folk å gångar så jag glömde väl en :(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 257
Senast: Squie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: MML
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 034
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 022
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar