Kaktusblomma

Trådstartare
Jag har fått överta ett akvarium från en kompis som flyttade utomlands. Jag kan i princip ingenting alls om fiskar men ser att en diskus inte alls mår bra. Den är väldigt mager (har varit smal och liten hela tiden, men nu är den mager) och verkar nu inte se. Hängig och har en vit ring runt "pupillen". Är det något jag kan göra för den stackars kraken eller är hoppet ute?

Sv: Diskusar

Ja, jag har haft dom i ett halvår och när kompisen var hemma i julas sa hon att dom såg jättefina ut men att denna som tyvärr hade dött imorse var mager och alltid har legat efter de andra.

Nu hoppas jag bara på att han inte dog av något som smittar de andra...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 398
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 410
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 496
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar