Diskreta pannband-tävling

Sv: Diskreta pannband-tävling

Om man vill ha fula kläder och ful utrustning så är det fritt fram. Självklart är ridningen det viktigaste. Men när man tävlar så vill de flesta vara snygga o prydliga. Inget märkligt med det. Även helhetsintrycket är viktigt. Om man aldrig har tävlat så kanske det inte är så konstigt att man frågar vad och vilken utrustning som är godkänd eller ska användas.

Jo, det förstår jag. Skulle jag tävla dressyr skulle jag också fråga, jag tycker mest det är komiskt att det ska vara så många regler.

Sv: Diskreta pannband-tävling

Jag har många gånger undrat de också. Jag tävlar ponny och jätte många har hela pannbandet "blingat". I TR står det väl att lädret måste synas, lr? Men på en del är det stenar, ja... typ överallt!:eek:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 401
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 587
Hästmänniskan Efter en helg i Falsterbo och många år inom hästnäringen har jag börjat fundera på människans syn och relation till hästen. I min...
Svar
12
· Visningar
2 660
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
22 188
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar