Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spinoff på skönhet och pengar-tråden. Ni som använder smink, vad har ni i er sminkväska. Alltså det smink ni använder till vardags/tar med er om ni ska bort en helg? Har ni mer som ni sällan använder? Och hur förvarar ni sminket?
Fyller i mina ögonbryn eftersom jag begåvats med ett par glesa rackare. Ibland mascara om jag orkar.
Jag hade typ inga ögonbryn och fyllde jämt i mina. Sen gjorde jag 3D-bryn. Det är fan det bästa jag gjort! Ser helt naturligt ut och jag behöver aldrig fylla i eller bry mig om brynen längre! Sååå bra! Rekommenderar verkligen!
Jag är inne på det.
Men är lite nervös att det ska bli fel och att jag kommer se ut som en ilsken mördare resten av livet
Jag hade typ inga ögonbryn och fyllde jämt i mina. Sen gjorde jag 3D-bryn. Det är fan det bästa jag gjort! Ser helt naturligt ut och jag behöver aldrig fylla i eller bry mig om brynen längre! Sååå bra! Rekommenderar verkligen!
Du måste gå till en bra och duktig person! Du kan börja försiktigt och sedan fylla på, så gjorde jag!
Jag får väl åka till Stockholm och låta dig ta ansvar för det där
Spinoff på skönhet och pengar-tråden. Ni som använder smink, vad har ni i er sminkväska. Alltså det smink ni använder till vardags/tar med er om ni ska bort en helg? Har ni mer som ni sällan använder? Och hur förvarar ni sminket?
Jag är lite udda men jag har ju ett stort sminkbord som är fullt med smink och förvaring ovanpå skrivbordet fullt med smink och en hurts bredvid med hud och hårprodukter... Och tre krukor där jag förvarar sminkborstar. Så när jag ska packa ner smink i en sminkväska så tänker jag efter vad jag kommer att vilja applicera och i vilken ordning och vilket verktyg jag behöver till det . Jag varierar produkter väldigt mkt efter humör och hur jag ser framför mig att jag vill se ut den dagen tillsammans med outfiten. Det brukar bli en sminkneccessär och en neccessär med borstar om jag ska iväg och behöver sminka mig någon annanstans än vid min sminkstation.