YorkWann
Trådstartare
Fick ett samtal igår av en kvinna (dotter till en vän/gammal kollega till mamma ) Hon berättade att hennes mamma ramlat och brutit lårbenshalsen, i i samma sväng hade hennes älskade katt smitit ut och blivit påkörd.
Hennes mamma har alltid haft ett mycket gott öga till min katt, Sivan har även haft ett gott öga till henne (vilket är ganska ovanligt, det är en lite egen katt...
)
Hon ringde helt enkelt för att höra om hon fick köpa Sivan till sin mamma i julklapp. Lite knepigt kan kanske tyckas, men katten är det enda mamman pratar om, och hon ringde på vinst och förlust.
Jag gillar tanten och jag är ganska övertygad om att katten skulle få det bättre där ( Jo, faktiskt
) Jag har också nr till både dottern och mamman, så jag får komma och hälsa på henne och höra hur det är. Hon skulle bli grymt bortskämd
Men jag älskar min lilla katt, fasen...
Någon med råd?
Hennes mamma har alltid haft ett mycket gott öga till min katt, Sivan har även haft ett gott öga till henne (vilket är ganska ovanligt, det är en lite egen katt...
Hon ringde helt enkelt för att höra om hon fick köpa Sivan till sin mamma i julklapp. Lite knepigt kan kanske tyckas, men katten är det enda mamman pratar om, och hon ringde på vinst och förlust.
Jag gillar tanten och jag är ganska övertygad om att katten skulle få det bättre där ( Jo, faktiskt
Men jag älskar min lilla katt, fasen...
Någon med råd?