Diesels valpar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Wicked
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 3 354
W

Wicked

Varning för valpbilder! :D

I helgen var vi och hälsade på valparna i Diesels första kull.
Dom är snart 5 veckor gamla och fullkomligt underbara :love: Tror ni det var svårt att inte sno med sig en i fickan när vi skulle åka hem?

Hane 1
hane1[2].jpg

hane1[3].jpg

hane1[4].jpg

hane1[5].jpg

hane1[6].jpg

hane1[7].jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Diesels valpar

Hane 2
hane2[2].jpg

hane2[3].jpg

hane2[4].jpg

hane2[5].jpg

Pöjkarna
hanarna.jpg

Kolla stolta farsan i bakgrunden
hanarna[2].jpg

NEE-EEEEE-EEEEEEJJJ!!!!! SLUUTAAA!!! INGA FLER!!! RADERA BILDERNA OMEDELBART!!! (eller ge mig en valp!!)

Allvarligt..

Du är riktigt ond som lägger ut staffbilder nu, jag som inte ska skaffa mig en ny på minst 1½ år..

Det är något speciellt med staffvalpar, så underbara :D

Ge mig denna i julklapp tack *nickar ivrigt*
tik3[7].jpg

Gud vilka söta! :love:
Hane 2 skulle jag kunna tänka mig.. Selma också. :D Finns han kvar? ;)

Fast jag är tämligen övertygad om att hane 2 vill flytta till Norrland och hänga med två galna pinnar.. ;) :D

Fast jag är tämligen övertygad om att hane 2 vill flytta till Norrland och hänga med två galna pinnar.. ;) :D

Nänä, du har missförstått allt totalt, allihopa ska flytta till SMÅÅÅLAND och bo med två pinnar. :D

Wicked, FY PÅ DIG!! inte lägga ut bilder på alldeles underbara små änglar när du vet att jag suktar efter staffe. :p

Allvarligt..

Du är riktigt ond som lägger ut staffbilder nu, jag som inte ska skaffa mig en ny på minst 1½ år..

Det är något speciellt med staffvalpar, så underbara :D

Ge mig denna i julklapp tack *nickar ivrigt*

Det där är tiken som uppfödaren ska behålla. Hon ska ut på foderavtal..uppfödaren har inte hittat någon lämplig kandidat än :angel: *peta*

glee skrev:
Gud vilka söta! :love:
Hane 2 skulle jag kunna tänka mig.. Selma också. :D Finns han kvar? ;)

Åh, det hade varit så kul om han hamnade hos en Bukare :laugh: Han är väldigt läcker. Men tyvärr så är han tingad :(

Yeah skrev:

Han SKA faktiskt flytta till Norrland :D Till Sollefteå närmare bestämt.

Nänä, du har missförstått allt totalt, allihopa ska flytta till SMÅÅÅLAND och bo med två pinnar. :D

Wicked, FY PÅ DIG!! inte lägga ut bilder på alldeles underbara små änglar när du vet att jag suktar efter staffe. :p

Allihopa?! :eek: Jisses, du vet inte vad du ger dig in på :D Är du säker på att dina pinnar är med på den idén? *tugga bita tugga bita* :angel: ;)

Gud så söta :love: särskilt hane 2 var ju häftig i sin färg tecknig, ser ut somhan doppat huvudet i vit färg..

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 389
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 666
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 856
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
1 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka