Det stora möbelföretagets hundkollektion...

Bubbla

Trådstartare
som visst ska finnas på ett av varuhusen i sthlm? ngn som tittat, fanns det något kul? Något bra? Eller hakar de bara på trenden?

Sv: Det stora möbelföretagets hundkollektion...

Du menar IKEA!?

Kul saker.... visst. Funktionella...nej

Fanns väl inget som var av intresse för mig i alla fall. Matskålar, korgar, handdukar, nylonkoppel, nylonhalsband och några få leksaker. Inte speciellt billigt heller.

Inte speciellt kul heller, hundskålar och koppel finns ju överallt. :smirk: Det är IKEA Kungens kurva som har hundprylarna, vet inte om det finns några i Barkarby.

Tror man kan se sakerna på amerikanska ikeas hemsida..

Var inte säker på att man fick skriva ut namnet...
Så det är inget man åker några mil för att kolla på alltså?

Va? Jag har hört att dom skulle vara i barkaby, och jag har inte sett några i kungens kurva. Är du säker?

Nä, det är Barkarby som har hundsaker och inte Kurvan.

Bubbla: Nej, det är inte värt att åka några mil för dessa hundsaker. Vanliga röda, blå nylonkoppel och halsband. Handdukar i grönt, orange, blått, rosa med en hundrumpa på. Matskålar som är i plåt och några som är svarta med vita tassar på. Rottingkorgar i olika strl. Några repknutar och en och annan pipleksak. That´s it....
:smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 538
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar