MittNyaJag
Trådstartare
Saxat ur min senaste msn-konversation med svägerskan;
carina säger:
är det 27 dagar för många kvar till utploppet eller?
Anna* säger:
ja..
carina säger:
är det jobbigt?
Anna* säger:
Nått så fruktansvärt.
Anna* säger:
Jag är så leds på det här nu så jag kan kräkas...
carina säger:
hihi men anna.. kräkas på det har du redan gjort
carina säger:
i början
carina säger:
du kan ju inte börja och avsluta graviditeten med det
Anna* säger:
Jo, men nu är jag beredd att göra det igen bara den kommer ut!!
carina säger:
hihihi
carina säger:
kan inte du säga vad som är värst.. eller allt så att jag inte får för mig att skaffa barn
Anna* säger:
haha.
Anna* säger:
Det var ju rätt drygt att kräkas, men det är så länge sen nu så det har man glömt.
Anna* säger:
så det känns inte som att det var så farligt.
Anna* säger:
Mitten har varit helt okej, då känner man sig rätt bra, magen är snygg och allt är rätt skönt.
carina säger:
haha
Anna* säger:
Nu väger den elendiga ungen över 2,5 kilo och satsar på en karriär som typ sumobrottare/kickboxare och sparkar på revben och höftben om vartannat.
man kan inte ligga på rygg för då trycker elendet på typ stora kroppspulsådern så halva kroppen domnar. Jag kan inte sova på höger sida för då domnar hela högerarmen bort. Sover jag på vänster sida får jag ont i höften och mage har jag inte kunnat sova
Anna* säger:
på på ett halvår....
Anna* säger:
Jag har gått upp nästan 15 kilo och allt sitter rakt fram vilket innebär att jag inte har någon normal tyngdpunkt och vinglar ner för trappan, blir blöt om magen när jag diskar och inte kan plocka upp saker från golvet.
15 kilo frestar dessutom ganska bra på ryggen som mer eller mindre sagt upp sig.
Om två veckor räknas bebis inte som förtidigt född utan normalgången. det är possitivt.
Anna* säger:
Det negativa är att den lika gärna kan ligga kvar därinne SEX (6!!!) veckor till utan att räknas som övergången.
Anna* säger:
Ska jag behöva bära på den i sex veckor till så kan jag lika gärna skära ut den med en bordskniv!
Anna* säger:
Och av någon konstig och för människan outgrunnad anledning kommer man ändå på sig att planera barn nummer två!
Anna* säger:
Hur sjutton ska man klara av det här samtidigt som man ska hålla koll på en unge på utsidan oxå?
Avskräckande nog?
Anna* säger:
lol
carina säger:
jajemen
carina säger:
blir nog inga barn för mig... någonsin!!
carina säger:
jag använder mig av dina istället
Senast ändrad: