Det är något magiskt med att vara surgatmamma

C

CassyJo

Vara surgatmamma till en kattunge är nog det mysigaste som finns men också en hel del jobb. Men denna lilla sak har en benägenhet att smälta hjärtan, vem kan motstå den sötnosen.

Efter nappflaska och lek ser man ut så här.
0f307d0c12e11278b885524985c8297e-d3kmygh.jpg


Mysiga varma kartonger vill man väll inte vara i hela tiden. "Mamma plocka upp mig nu!"
26c15372bb56cf5bae82b1915e3c649d-d3kmyiq.jpg


Sööööömnig!
4581f16757f85245defa7ed640ad69b5-d3kmyvb.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Det är något magiskt med att vara surgatmamma

Gud vad söt! Vad har hänt med riktiga mamman?

Bra fråga.
Han föddes i förvildad kattkoloni, fångades in av en släkting liksom flera andra katter och omhändertogs för att sedan hamna hos oss. Samma sak har gjorts på en av våra äldre katter (för 5 år sedan) så hos oss stannar denna kille resten av sitt liv och blir innekatt. Mycket jobb är det dock eftersom han ska ha mjölkersättning 5 gånger om dagen och foder på det för avvänjning men helt klart värt mödan.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Det är något magiskt med att vara surgatmamma

Så vacker!:love: Hoppas allt går bra med lillen!
 
Sv: Det är något magiskt med att vara surgatmamma

Jo han är helt gudomlig med energi i motorn. :)
Han har fått igång smaklökarna nu så han vill smaka på allt ätbart man håller i handen och tjatar och tjatar med sitt söta jam tills han verkligen får en smakbit. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 627
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 683
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 328
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp