Dessa uppblåsbara spabad som finns

Ramona

Trådstartare
Är de något att ha? Någon som har ett? Jag tittar just nu på ett Lay-Z Palm Springs, men så är det ju massor med begränsningar på det och det kanske inte alls är värt att köpa ett, trots att det just nu är rea på dem.

Tyvärr har jag inte 80.000:- som ligger och skräpar till ett riktigt spabad och jag tycker att en badtunna är för enkel. Jag vill ju ha bubblor!!

Vad säger ni som har erfarenhet?
 
Provat ett lazy spa Vegas, helt ok men lägger hellre mer pengar på ett "riktigt".
Höll värme (39 grader) i fem minuter, bubblorna var sådär. Fyra personer i badet

Föredrar helt klart ett utebad som står permanent
 
En kollega har ett. Köpt via Lets deal och funkar tydligen svinbra. Oklart vilket märke dock.
Har provat det en gång och det var riktigt trevligt!
 
Jag älskar vårat lazy spa miami för 3000 kr, lätt värt sina pengar! Klart att bubblor och komfort skiljer något från ett bad för 80,000 kr. Vi har haft vårat i fyra år nu och haft igång det åter om
 
Jag antar att även bland uppblåsbara finns det bättre och sämre fabrikat/modeller. En kompis hade en Lazy på sin takterass på Kungsgatan i Gbg, och var jättenöjd med den.
 
Vi har haft olika billigare varianter (typ Rusta) men ingen av dem har klarat vinterförvaringen utan att spricka sönder. Dessutom har de billigare haft sämre uppvärmning så man har fått sluta bada mycket tidigare på hösten p g a att vattnet inte blivit tillräckligt varmt. Men förra våren köpte vi detta som vi är MYCKET nöjda med!!!
https://www.bygghemma.se/tradgard-o...llo-m-112-premium-stora-startpaketet/p-481529

Vi kunde bada långt in på hösten tack vare att vattnet höll behaglig temperatur. I år startade vi igång det 17:e mars - då inne i vårt växthus. (Bor i Luleå, Norrbotten.) Nu står det ute förstås, men till hösten kommer det definitivt att få flytta in i växthuset igen!
 
Kollegan har ett upplåsbart. Det inköptes i våras och än så länge är de supernöjda med det. Vet dock inte märket tyvärr.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 843
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 380
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 362
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp