Sv: dessa underbara inspektörer
Ja, jag har som sagt full förståelse för om man är arg och besviken om man råkar ut för en inspektör som fastnar vid rena petitesser och inte ser till helheten. Likaså förstår jag förstås att tråden inte handlar om alla Sveriges inspektörer, men jag har faktiskt ändå uppfattat det som om tonen här i tråden har varit ganska hård mot inspektörer överlag.
Du överdriver va? Det fåtal inspektörer det talas om i tråden är snarare 1/10 av dom som finns. Dom resterande 9/10 hoppas jag fortsätter med att hjälpa alla behövande djur (och människor) därute. Problemet är, att du inte kan bestämma vilken typ av inspektör som ska komma till dig. Får du fel typ, som exempelvis TS:s, så förstår du dom kritiska rösterna här.
LIA
Ja, jag har som sagt full förståelse för om man är arg och besviken om man råkar ut för en inspektör som fastnar vid rena petitesser och inte ser till helheten. Likaså förstår jag förstås att tråden inte handlar om alla Sveriges inspektörer, men jag har faktiskt ändå uppfattat det som om tonen här i tråden har varit ganska hård mot inspektörer överlag.