Deniro dressyrstövlar!

TheaThorman

Trådstartare
Hej!
Jag har en fråga till er som har/har haft ett par deniro stövlar! Främst dressyrmodell. Plus/minus? Hur är dom i kvalitén? Dragkedjan? Ja allt i princip! Bomba mig med svar!! :D

Senast ändrad:
Är jätte nöjd med mina i brushed black. Kjedjan lagad två gånger men dock självförvållat då ena stöveln var för trång så fick lästa ut den ena lite . Minus för min egen del var att de var väldigt hårda länge för mig innan de blev helt inridna . Sen tycker jag personligen att sporr läget blir lite dåligt ( beror självklart på vilka sporrar) . Mina går liksom in lite ovanför hälen så mina sporrar åkte upp så nu sitter de allra längst ner :P annars tycker jag kvalitén hittills är bra de håller sig fina i lädret. Sjunker liite men inte mycket alls för mig :)

Har ett par deniro dressyrstövlar, höga med lackat(bruchat?) skaffat och blingkant längst upp. Har haft dem ca 1 år. Inga problem med dragkedjan, var lite stela i början ( men det var mina cavallo oxå) man får inte jämföra dem med tex mountain horse stövlar som redan är mjuka. Blir riktigt sköna sedan, bara att härda ut. Lädret tycker jag är fint också. Skulle lätt välja likadana igen. Nypris ca 7000 kr för de jag köpte.

Älskade mina de niro, helt underbara stövlar. Bra kvalitet, sköna, snygga. Såldes dock för jag bytte ridstil :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka