Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Ingen aning om vad som är fel. Den startar och så bara lägger den av. Mamma kom och drog hem oss så nu står den här tills vi orkar ta itu med den.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Njae, startspärren har krånglat länge och den är det inte utan jag kunde köra en bit innan den la av. När mamma drog hem mig så la elen av mer och mer också. Men, den får stå här så länge, vi har ju en till bil att tillgå :)

*kl*
Nu vankas det oxfilémiddag och rödvin. Sen ska jag sova! :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så, middagen uppäten och nya sängen levererad, nu får jag slappna av och bara vara nöjd :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Oj vilken dag du har haft!

Jättegrattis till lägenheten :banana::bump::banana::bump::banana:
Vad skönt att kunna säga till Alice var ni ska bo och att hon nu får sitt efterlängtade badkar :love:
Vad skönt att saker och ting verkar ordna sig. Nu när boendet är klart så kommer bit för bit att kunna falla på plats.

Kramar
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Grattis till lägenheten!!!

Har läst i smyg och tycker du är så stark som tar dig igen om att det här!

/Lavinia
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Hon är för rolig med sina kommentarer :D Här om dagen frågade morfar om hon skulle med upp och duscha med honom och får ett väldigt bestämt svar: "Nej, för jag blir rädd och skriker!" :angel: Senare samma dag sa hon nåt mer (som de inte minns) men morfar reagerade med ett "ska en treåring kunna säga sådär?" :D

Haha, man blir förvånad över dem ibland! Igår satt vi och tittade på TV och Hugo såg kokoskakor på TVn. Helt apropå så säger ungen att mormor bakade faktsikt sånna till honom när tomten kom. Alltså, kakorna var inte lika varandra men det var samma sort ändå och då känner han igen dem? :p Kan vara ett tecken på att han ärvt sin mors kakmonstergener. ;)


Och du, grattis till att lägenheten är påskriven! ;):D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Följer din tråd varje dag. :) Grattis till nya lägenheten, låter härligt! Och vilken jättefin gravplats din sambo får!

Ta hand om dig och din dotter! :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Galen dag, jag är helt slut! Men är mkt lugnare i själen :) Hoppas du inte fick ont i tummarna :love:

*kl*
Tack för alla grattisar! Imorgon ska jag till stallet och mysa med Wille, sen får jag väl börja slipa på soffbordet om jag ska hinna måla om det innan flytten ;)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jättestort grattis!
ina_dance5.gif
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag vet att de bla gör kreditupplysning så jag hoppas att mina gamla anmärkningar inte ställer till problem. Men det borde gå eftersom jag äger minst andel.
De flesta styrelser anser att ifall banken har beviljat ett lån så är man kreditvärdig och får bo i föreningen.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Verkligen. Samma morgon som det hände så sålde pappa den lägenhet som jag bott i tidigare så kapital finns att tillgå relativt enkelt. Tur i oturen på något sätt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp