Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag fick veta igår att den här gravplatsen ligger på gammal betesmark, vilket också syns på naturen :)

*kl*
Körde till dagis och lämnade Alice men bilen vill inte köra hem igen så nu väntar jag på mamma. Suck! Alltid är det nåt som ska jävlas ;)

Tur det var nu och inte 3 minuter innan kontraktskrivning alt. så pass att man skulle missa tiden för kontraktskrivning vid hämtning.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Haha låter toppen :D

Snaaaaart kontraktskrivning! Nu är vi ju inne på att räkna ned minuter istället för timmar :banana:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tack tack :) bara godkännande från föreningen kvar, men går det smidigt så kan vi få tillträde 21/1.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp