Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

*håller tummarna allt jag kan*
Följer tråden i tystnad, men vi har ju kontakt ändå vännen.

Kram
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det låter helt underbart fint med gravplatsen, jag gillar det naturliga och dessutom en egen personlig sten.
Låter som att det inte kan bli bättre :)

Åhh nu vågar jag tro och hoppas på att lägenheten är din!
Ni kan ju inte ha otur med mongosäljare två gånger liksom..
Men för säkerhets skull se till att skriva kontrakt illa kvickt!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nu åker ni hem till mäklaren, bums!!

Jag läste "Nu åker VI hem till mäklaren, bums!!" flera gånger. Fick en vision om flera hundra Bukefalister som alla åker samtidigt till denna stackars mäklare och kräver att kontraktet skrivs under med en gång :D :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*asg* jag har precis hämtat på dagis och ska in och se om mamma fått mer info nu :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tja, jag har väl en 20mil men det går ju... :p kan ta med två attackkissar att "hota" mäklaren med, de kan förmodligen kurra ihjäl någon :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag har ca 45 mil och kan ta med flera attackdammråttor, de är stora och välgödda och mycket aggressiva :p
Jag tar med stora väskan med dammråttor.
 
Senast ändrad:
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det är mkt för Alice skull så att hon har någon fysisk plats att gå till och "prata" med pappa om hon vill det i framtiden. Och hela området där är fint. Det är en stor kyrkogård med gravar, minneslund och så den här naturgravplatsen. Det finns två kapell och en utekyrka som är som en "kopia" av domkyrkan. Området används frekvent av motionärer och inbjuder till promenader. Det känns bra att vara där helt enkelt, och det är ju väldigt viktigt :)

Det låter som där jag brukar springa/promenera. Jättefint!

Fortsätter hålla tummarna tills kontrakt är skrivet!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Kontraktskrivning kl 10 imorgon... :angel:

Gud jag kommer ju inte kunna sova något alls inatt för nu lär jag inte släppa tumhållningen! Hoppas hoppas hoppas att inget kommer ivägen den här gången utan att du kan skriva att lägenheten är din i morgon :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag säger detsamma!

TinyWiny - nu ska det nog mycket till för att det ska skita sig, men jag lovar att uppdatera så fort det är klart så du kan släppa tummarna ;)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det är verkligen jätteviktigt att valet finns för henne. Du gör så rätt! Du är verkligen helt fantastisk på alla sätt och vis <3

Vad härligt det området låter. Sådana platser behöver det verkligen bli fler av i landet för det har jag inte ens hört talas om något liknande tidigare.

(Parentes, men visst finns det en hel del såna kyrkogårdar/begravningsplatser. Kruxet brukar vara att det är anlagd mark från början, så man får helt enkelt anlägga "natur" om man inte har naturmark avgränsande. Men det är i tiden och jag tror det kommer bli vanligare i takt med att folk vågar välja något annorlunda)

TS: Tjoho vad kul med lägenheten!!!:bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp