Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag tyckte bättre om den lägenheten redan första gången den länkades! Balkong och bättre vardagsrum, en lägenhet man lätt kan bo 2 i även när din dotter är större!
Hoppas ni får den!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Bra att ni alla hoppas, fortsätt med det! :D Själv ska jag försöka tömma hjärnan, lägga mig i sängen och slökolla på TBBT tills jag somnar :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag håller tummarna för att ni vinner budgivningen på den här lägenheten. Jag gillar faktiskt den mer än den första också. Din dotter har bra smak ;)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Inga fler bud efter gårdagens visning. Mamma har pratat med mäklaren och bestämt att vi avvaktar lite under dagen och sen toppar vi det högsta budet som ligger nu.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Är i stallet och pausar hjärnan en stund. Har haft möte med begravningsförrättaren och det är fortfarande bara absurt. Mailade till de andra dagisföräldrarna tidigare så kondoleanserna strömmar in nu. Och budgivningen är igång på lägenheten nu så jag gömmer mig ett tag tror jag.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vet du! Jag får nog hem en vettig häst i helgen, då kan jag komma ner till dig så kan vi rida ut :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja! Sen kommer det nog vara inför treårstest-kurs här, det kanske är något för X?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp