Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Håller tummarna!

Vilken lägenhet är det? Läste att du hade länkat den men hittar inte länk.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ahh jag är såå nervös för din skull nu!

Jag vill, jag vill vill vill att du ska få den!!!

Förutom att jag gillade lägenheten så gillar jag adressen också :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ni kan nog pausa tills imorgon, mäklaren hade en annan visning ikväll och har stängt av telefonen...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag veeeeeeeet! Säger ju att det här är för mkt för mina nerver...! :crazy:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag tror det är för mkt för våra andras nerver också :D :crazy: :nailbiting:

*Surar på mäklaren som bara lämnar oss! :mad:*
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Kan inte låta bli att titta på bilderna på lägenheten och möblera i huvudet... :angel: Bäst jag går och lägger mig istället!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ok, budgivare 4 har sagt att hen hoppar av så då är det bara 3an kvar och hen har alltid svarat inom typ 10 minuter tidigare så nu kan man nästan börja hoppas en liten liten smula!

Kom nyss hem efter att ha varit och beställt kistdekorationen och innan dess var vi och valde gravplats. Det är en naturgravplats så det kan vara så att det inte går att gräva tillräckligt djupt på den plats vi valt (de sondar först) men, det har också varit en grav där tidigare vilket ökar chansen. Vi valde iaf en plats som ligger skyddat som inne i en liten berså av vilda träd och buskar. Tror det var ~6 gravar där inne. Det kändes ombonat och bra!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vad fint det låter där ni har valt gravplats.

Jag håller tummarna för att det inte kommer in fler bud nu utan att ni kan få skriva papperna omgående.

Kramar
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är ombonat och fint! När allt är 100% klart ska jag ta bilder och visa er :) Jag gillar det där med naturmark så det är ingen skötsel, och så regler om vad man får sätta dit, men som sagt, ingen skötsel och ändå en plats att gå till. Stenen har hans föräldrar hämtat ute på sommarlandet vid kusten så den blir väldigt personlig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det låter verkligen helt perfekt. Verkligen personligt med en sådan sten också. Så skulle till och med jag kunna tänka mig att ha min gravplats när den dagen kommer. Jag har annars sagt att jag inte vill ha någon gravplats just eftersom det är så mycket skötsel och det vill jag inte tvinga på mina barn men det där låter ju helt perfekt.
Jag tycker att du tänker helt rätt att det ska finnas en plats att gå till. Om inte annat så för din dotters skull om hon skulle visa sig ha det behovet.

Kramar
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det är mkt för Alice skull så att hon har någon fysisk plats att gå till och "prata" med pappa om hon vill det i framtiden. Och hela området där är fint. Det är en stor kyrkogård med gravar, minneslund och så den här naturgravplatsen. Det finns två kapell och en utekyrka som är som en "kopia" av domkyrkan. Området används frekvent av motionärer och inbjuder till promenader. Det känns bra att vara där helt enkelt, och det är ju väldigt viktigt :)
Kramar

*kl*
Mamma pratade med mäklaren för en stund sen. Hon försöker få tag på budgivare 3 för att få ett definitivt svar, men säljarna har sagt att de accepterar vårt bud (!) Så mamma var noga med att trycka på om att vi vill skriva kontrakt ASAP! :crazy: Gah vad det här är jobbigt! :D

Edit - Nu står det på mäklarens sida att 3an har stannat!!!!!!!! :o :crazy:
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?ObjektID=957505
 
Senast ändrad:
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vilken oerhört tragisk upplevelse med din mans bortgång.

Många varma styrkekramar till dig och din dotter. Du verkar vara en helt fantastisk person, vilken styrka du har visat! :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det är verkligen jätteviktigt att valet finns för henne. Du gör så rätt! Du är verkligen helt fantastisk på alla sätt och vis <3

Vad härligt det området låter. Sådana platser behöver det verkligen bli fler av i landet för det har jag inte ens hört talas om något liknande tidigare.

Underbart att den andra budgivaren inte har lagt fler bud! Hoppas att ni kan skriva omgående nu då.

Kramar
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp