Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Tack! :o
Det är precis något sånt jag tänker till framtiden. Vi har alltid sovit tillsammans så vi fortsätter med det ett tag till, men sen finns det goda möjligheter att dela upp relativt enkelt :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så stolt över dig vännen. Över hur stark du är, hur du kan kämpa på och gå vidare med vardagen, rutiner osv samtidigt som allt detta är igång med.

Tycker den andra lägenheten ser fin ut. Lite småfix ja men den kändes luftigare och rymligare :) Håller tummarna!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

:love: Alice och jag blir ensamma hemma för första gången imorgon em, har du tid/lust får du gärna komma förbi :)

*kl*
Jahapp, en budgivare har toppat vårt bud nu :mad: men den höjde bara med 5000:- så det känns inte så farligt än så länge :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vet faktiskt inte. Det är mamma som sköter all kontakt med mäklare. Om jag orkar går jag dit ikväll och kan fråga då, men just nu ligger jag på soffan och är nästan sovfärdig. Alice kusiner är här och alla tre leker ovanligt lugnt och fint så jag kan vila lite :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja sovrummet ser ju ut att vara rejält tilltaget så där lär ni ju få plats länge tillsammans :)

Eller åtminstone tills Alice är tillräckligt stor att du inte får vara kvar längre :D

Vad skönt att du kan passa på att vila lite nu då, du måste ju vara helt slutkörd!
Jag hade varit helt körd av att bara göra hälften av vad du gör om dagarna utan sorg och elände..
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det har kommit in ännu en budgivare så jag vågar absolut inte ropa hej än...! Men buden är fortfarande långt under det vi bjudit för den första och det var mest studenter på gårdagens visning så ni kan fortsätta hoppas åt mig ;)

Alltså, det känns ju som att jag inte gör något alls så det känns så futtigt att bli helt slutkörd :/
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Har de något slutdatum för sista bud? :)
När vi sålde lägenhet efter min mamma avgjordes affären när budgivarna slutat bjuda. I vårt fall tog det ara två dagar tills de var nöjda, men det kan ju ta mer beroende på hur många som bjuder och vad de är beredda att betala. Men man märker ganska snart när budgivningen är klar och alla är nöjda.
Alltså, det känns ju som att jag inte gör något alls så det känns så futtigt att bli helt slutkörd :/
Som jag sa, sorg tar oerhört mycket på krafterna! Försök acceptera det... (och se till att få din sjukskrivning förlängd om det behövs, så du inte behöver ge dig på att försöka hitta ett jobb när du knappt orkar hålla näsan över vattenytan)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag förstår frustrationen. Min hjärna blev ju "skadad" 2008 när jag gick in i väggen och jag blir galen på
trögheten och initiativlösheten med jämna mellanrum. Men jag lär mig mer och mer att acceptera det. Kan ju inte skynda på, då blir det bara värre.

Och även jag känner av den där frustrationen över trögheten ganska ofta. Ge det TID så löser det sig. Jag imponeras ständigt över hur mycket du orkar göra. Kram!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vill börja med att beklaga din och din dotters sorg. Detta måste verkligen vara den värsta mardrömmen man kan uppleva.
Läst lite i tråden och blir så emormt imponerad av din styrka! Förstår inte hur du orkar vara så stark och en sån bra mamma till din dotter i en sån här tid!! Hoppas verkligen att du får all lycka i framtiden även om den är utan din kära.

Skulle det hänt min pv ngt (notera att vi inte ens bor ihop eller har barn) så skulle jag inte klara att gå ur sängen på veckor ens för att låta hunden kissa....
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det där med sjukskrivningen tål att ses över när det är dags. Idag visste jag inte vilken hand jag skulle hålla besticken i vid middagen... :crazy:

*kl*
Tog med storasyster (som snart är färdig byggnadsingenjör) på kvällens visning, hon började direkt planera för att bygga om sovrum och vardagsrum till tre rum om några år ;) Det är ju som sagt två andra budgivare men än så länge är jag ganska lugn, vi har en god höjningsmarginal. Och på kvällens visning var vi de enda som hade kommit efter en kvart ca, har vi tur så kom inga andra under resten av tiden heller!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Låter super med lägenheten och din syster :D

Håller tummarna stenhårt att det går vägen nu!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Bra, håll alla tummar ni har så slipper jag! :D

(Man kan följa budgivningen online här, vi har nr 1 :angel:)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Tog med storasyster (som snart är färdig byggnadsingenjör) på kvällens visning, hon började direkt planera för att bygga om sovrum och vardagsrum till tre rum om några år ;)

Det låter ju otroligt lovande :)

Jag håller tummarna nu att ni vinner budgivningen
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Hoppas verkligen för eran skull att det går vägen denna gången!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp